Precies, om die reden blijf ik hier dan ook voor thuis. Ik ken enkele bezorgers persoonlijk (krijg voor een website al enkele jaren pakjes, dus dan leer je ze wel kennen) en die tekenen zelf pakketjes voor me af, maar DHL valt hier helaas niet onder. Dan maar even thuisblijven om ze in ontvangst te nemen. Dank voor de waarschuwing!
Het lukte al niet bij de eerste setup en nu in settings bij kinect detecteert hij hem wel maar blijft op "kinect starting up" staan.
Mag nog eens zien wat voor problemen ik kan verwachten/krijgen. Kan je de kinect niet proberen opnieuw op te starten? ?
Precies dat. De bezorger van Post NL ken ik ondertussen ook wel goed. Als hij een rustige dienst heeft laat ik hem altijd effe binnen voor een kop koffie, haha.
Probeer van alles maar de kinect heeft geen aan of uit knop, heb de stekker er al in en uit gehad en zo.
Laat je kinect 30 seconden eruit en dan weer erin. Wat kan je instellen voor Kinect op de Dashboard? Is het zelfde als Kinect 1.0 XBOX 360?
Amazon.de levert in NL sowieso niet op dag 1, is al een paar keer gezegd. Het word op z'n vroegst morgen. Ik heb een mail gehad dat het ipv 3-4dec. nu maandag of dinsdag as word. Sent from beyond.
Trouwens ook weer zoiets. Ik heb mijn games en een Play&Charge Kit op Amazon.co.uk besteld. De games zijn verzonden met DHL maar de Play&Charge Kit is met UPS meegegaan. Zowel de games als de Kit zijn tegelijkertijd de deur uit gegaan uit hetzelfde centrum. Tenzij ik iets over het hoofd zie, zie ik de logica er niet van in.
Hmm, ik kan gewoon ook van land / regio switchen van de settings! Misschien dat daarom m'n prachtige voice-commands het niet deden . Kan bevestigen dat ie nu wel luistert naar mij
Stadspolders. Wel aan de andere kant van Dordt maar dat zou geen 1,5 uur moeten duren lijkt me haha. Maakt ook niet zoveel uit. Ben toch nog bezig met het huis opruimen. Edit: Veel plezier nog trouwens!
Eigenlijk toch wel vervelend om te lezen dat ze bij anderen één voor één binnenkomen terwijl ik nog niks heb en 10 minuten rijden van het depot in Eindhoven woon. Ik wil em ooook! Maar gun het jullie wel hoor