Ik heb je raad niet opgevolgd, en zeer ongeduldig lopen aanbellen, kwam hij net aangelopen Heeft er iemand al een game online gekocht en op welke regio heb je hem dan ingesteld?
Maar uk geeft je ponden maar maakt dat zoveel verschil in prijs. Werkt paypal dan ook gewoon nog steeds?
Rivanov zei dat US gewoon snel werkt wbt downloaden, dus ik zet hem daar lekker op. Dat betalen doe ik wel met prepaid cards. Edit: daar is ie
Ik heb er drie varianten staan. Een xboxone forza bundel staat op versand in kurze evenals de forza lm editie. Mn fifa 14 bundel staat op versand wird vorbereitet. Ik wist dat ik hem niet vandaag zou krijgen maar nu lijkt het pas volgende week te worden.
livecodes.nl, klaar, 50$ tegoed. Mijn enigste probleem is dat livecodes.nl heel duur is. Ik ben zoekende naar betere aanbiedingen.
Ik heb ook nog 51 euro tegoed erop staan. Maar elke keer als ik iets wil kopen staat er add a credit card. Heb Ierland en England geprobeerd.
YouTube en het officiele xbox-forum staan al vol met deze klachten. Tientallen meldingen al gezien. Betekent gelijk reparatie. Drama als dat gebeurt.