Zal je toch echt een One voor moeten halen, want Microsoft geeft deze uit en volgens mij had Remedy een tijdje terug al gezegd dat ze heel blij zijn met Microsoft en de samenwerking en daar bij blijven. Alan Wake is ook nooit naar PS3 gekomen. Dat hele korte stukje heeft wat gameplay en damn zeg..looking sweet.
In de screenies lijkt die game heel boeiend te worden, beetje schieten en detective uithangen lijkt het, maar heeft Ready at Dawn al wel echt een goede game neergezet?
Nee Maar de studio erachter leverde toch wel beste games af, Okami heb ik me ooit's ook prima mee vermaakt. Het was ook een goede game
Indeed voor PS2 niet, Wii wel zo te zien. http://en.wikipedia.org/wiki/Ready_at_Dawn Daxter God of War: Chains of Olympus Ōkami God of War: Ghost of Sparta God of War: Origins Collection The Order: 1886
Ja, een port. Een port uitbrengen maakt je nog geen goede studio, dat kan iedereen. Maar de God Of War Vita games schenen best aardig te zijn, dus wie weet. Ik zei het meer om het feit dat er nog nauwelijks iets bekend is over de game.
Skylanders Swap Force, de game ziet er echt prachtig uit . AC IV ziet er wel mooi uit maar voelt alles behalve next-gen aan... Straks ff Ryse en Dead Rising 3 checken en daarna eens kijken welke game ik als eerste ga uitspelen.