Pff wat belachelijk weer die disc drives. Mag hopen dat hij het bij mij doet. Staan al genoeg videos op youtube...
Bij system settings staat Language en Location, staat nu bij mij op English United States, dit kan ik aanpassen, maar vereist herstart. Ik zal dit later vandaag ff proberen, als me games zijn gedownload van us market places en in het geval van NBA 2k14 gaat dat nog uren duren met mijn 12 mbit internet, die overgens maximaal wordt benut.
Ook mail gehad van Amazon.de morgen krijg ik hem, Deze pakketten worden tog ook bij de buren aangeboden? Moe werken tot 1 uur
Zojuist ook mijn Xbox One binnengekregen. Alles aangesloten en werkt tot nu toe prima. Day One patch had ik in nog geen minuut binnen. Nu Battlefield 4 installeren maar het ziet er naar uit dat dat nog wat langer gaat duren. Kinect werkt ook prima trouwens!
Waarom kan ik niet met Origin inloggen bij zowel FIFA 14 als Battlefield 4? Kan alleen Origin ID ingeven, maar dat lijkt wel op een nieuw account aanmaken i.p.v. met bestaand account inloggen.
Dus nu krijgt iedereen langzaam aan mails van Amazon.de? Kan niet w88 zal ik ook wel zo iets ontvangen. Sent from beyond.
Ik wil inderdaad wel gewoon kunnen inloggen met mijn bestaande fifa14 account die op me gamertag vast staat. Ga me niet vertellen dat dat niet zo is
Kweenie of het al gepost is, maar Forza Motorsport 5 van amazon.fr (version francaise op het doosje) is gewoon Engels!!!
Iemand trouwens al een game geüpgrade van 360 naar one? Bijvoorbeeld BF4 of Ghosts? Ik weet dat dit 10 euro kost maar moet je dan originele disc van 360 in de one laten draaien? Of is dit niet nodig?Zou je game eventueel kunnen wegdoen? Iedereen veel plezier!
Nou, als ie al in Helmond afgeleverd wordt komt ie hier dus ook dichterbij. Zal wel echt als één van de laatste op de route zitten. Denk dat het echt 10 jaar geleden is dat ik zo ongeduldig voor iets ben geweest...