Xbox one is binnen !!. Op welke regio kan ik em nou het beste zetten. Ik twijfel nog enorm en ook of mijn bestaande fifa account wel mee gaat
Xbox One binnen en FIFA aan het installeren. Net even een CD erin gestopt, maar gelukkig geen rare fratsen op dat gebied.
Ja, het vervelende is alleen dat ik geen Duits 0800 nummer kan bellen.... En die gast op de chat verwees naar dat nummer....
Hoe zit het nou als je regio Amerika kiest, word je dan ingedeeld met Amerika servers?? Dat is mijn dilema-(
Even een vraag voor de mensen die hun console binnen hebben. Als ik nu Microsoft points koop, word dit dan veranderd naar GBP/Euro? En wat is nou slimmer om nou via Paypal aankopen te doen of via Microsoft points? Want de Microsoft Points lijken goedkoper te zijn.
Mijn Franse xbox is net binnen gekomen maar die heb ik op marktplaats verkocht. Mijn Engelse die voor mijn eigen is blijft deze melding weergeven op UPS: A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated.
Die punten gelden toch voor Xbox europa? Net ergens op internet gelezen, maar kan he tff niet zo snel vinden. Voor US moet je andere kopen. kzoek nog ff verder
Het staat inderdaad op het internet, maar ik wil even voor de zekerheid weten of ze de verandering al hebben toegevoegd, en dat als ik nu Microsoft Points ga kopen dat het niet opeens microsoft points blijft en mijn aankopen morgen niet kan doen.
Hoe kan ik trouwens even testen of mijn disc drive goed is. Ik heb nog disc van een xbox one game. Een blu ray moet hij toch ook afspelen ?