das echt wel dikke kut! ik zou toch eens proberen om gewoon microsoft.nl/be aan te spreken! volgens mijn moeten ze toch hen verantwoordelijkheid opnemen! en gewoon je garantie geven!
Ik heb ook nog geen one discs als de mijne er morgen is. Gooi er wel gelijk een blueraytje in te checken ...
Moeten ja, maar ze zijn net bekomen van de schrik dat de andere Microsoften hebben geleverd aan NL, dit terwijl zij ervan overtuigd waren dat andere Microsften niet aan ons zouden leveren -)
Kinect werkt niet bij mij. Antwoord van amazon.fr Dear Customer, Thank you for contacting Amazon.fr about your order # We are sorry to hear that the kinect doesn't work.. It is impossible for us to replace the only part defective. Please note that in such circumstances, we replace any item complete. Unfortunately, after checking, we found that "Console Xbox One - Edition Day One + Fifa 14" is no longer available on our website. We offer you the following solutions to solve your problem: 1). If you want to keep the items that you have received, we offer you a refund of 100,00 euros. If you are happy with this solution, we will refund your payment card as soon as we receive your response. 2). Return of the item against the full refund. We invite you to send us the solution that is best for you by using the following link : Again, I am sorry for this inconvenience, and we look forward to hearing from you. Thank you for choosing Amazon.fr.
Over de video: Vind je het gek. Ik zou ook CoD Ghosts niet accepteren. Over jouw situatie: Wow, dat is kut zeg. Dit is een van de redenen dat ik tegenwoordig geen day one consoles meer koop.
Ik had hetzelfde en dit kwam blijkbaar doordat Amazon het per ongeluk met de verkeerde koerier heeft meegegeven. Ze wisten niet welke koerier en ik kan mijn order dan ook niet meer volgen. Day-One levering zit er waarschijnlijk dus ook niet meer in. Als ik hem vandaag niet krijg dan krijg ik de verzendkosten terug hebben ze al beloofd. En als ik hem voor 30 November niet heb ontvangen moet ik weer contact opnemen. Lekker slordig weer, nou zit ik met een Xbox One controller waar ik niks mee kan.
Overigens ook wel handig om dit effe te vermelden; Toen ik in de marketplace ging kijken, kon ik mijn account overzetten naar mijn locale (UK). Punten werden gewoon overgezet. £0,37 .. Well, it's something!
MS geeft zelf aangegeven importeren geen enkel probleem is, dus ik snap het probleem niet! ik zou persoonlijk wel mijn garantie van nl/ be opeisen!het is nu natuurlijk weekend, dus het word moeilijk! maar kun je trouwens digitale games spelen met zo'n xbox? of slaat de hele console tilt?
Ik kan alleen de drive niet gebruiken. En dat is wel zo prettig met hardcopy versies van Ghosts en BF4. Helaas wil MS Nederland ECHT NIET helpen. Pas nadat de Xbox One is uitgekomen in NL....
Is ook wel logisch die gasten zien ineens een hoop omzet door de neus geboord worden, misschien als je het volgende week nogeens probeert