Ik wou weer eens wat anders en ik hou van poppetjes, tot nu toe vermaak ik me wel met de game maar hij is wel redelijk kiddie.
Hmm zal hem es checken, Kameo kon ik destijds wel goed hebben. @ Modder-eter Mario games helaas nooit gespeeld, schande ik weet het.
Haha, net op Twitch een gast die z'n Xbox One ging halen tijdens de nachtlaunch bij een Gamestop en er waren maar 5 mensen verder. Hij had voor iedereen een pizza besteld tijdens het wachten!
Is dat nieuw, voordat er een teaser van een screenshot van een teaser van een teaser van een trailer van een teaser van een game verschijnt is er eerst een GIF? Maar Witcher 3 =
Holy shit is dat The Witcher 3? Sfeeeeeeeeeeeeer! Daar al veel en veel mooie dan de behind closed doors demo tijdens Gamescom. Maar idd Fiasco...dit moet van een aankomende trailer wegkomen. VGX? Hopelijk eerder.
Goede nieuwe Game PC bouwen vlak voor release en dan echt van deze game kunnen genieten Wordt vast epic
Het was een reclame spotje tijdens GT TV voor VGX. World premiere trailer Witcher 3 tijdens de VGX dus.