Ik had er een tijdje 50 euro opgezet. Bij mij werd niets gevraagd om het over te zetten. En hoe zie je wat je hebt kwa geld?
Hier krijg je waarschijnlijk het idee: https://www.gamepointsnow.com/blog/can-i-still-redeem-microsoft-points/ Dan zie je wat de points waard zijn. Ik moet wel zeggen dat ik de codes moest registreren via mijn Xbox 360 bij mijn Engelse adres want bij Xbox.com zat hij steeds te zeiken om mijn factureringsadres. alle EU codes zou eigenlijk moeten werken.
Ik kan het niet vinden. Als jullie naar de store gaan en je wilt een game kopen. Kan je dan ook alleen maar een creditcard gebruiken ? Ik wil graag weten hoeveel ik nou nog op me account heb staan namelijk
Je kunt bijvoorbeeld even naar de store gaan en doen alsof je iets gaat kopen, dan zie je als het goed is ook staan wat je aan saldo hebt.
ik wilde even kijken voor Forza 5 en toen kon ik alleen een creditcard toevoegen. zag verder niks staan ofzo. Wat heb jij daar dan staan. Ik ieder geval niks
Als ik volgend weekend dus de One heb en ik heb nog zo'n 100 euro op m'n account staan wordt dit gewoon omgezet naar ponden?
Kan iemand even kijken voor mij als je naar de store gaat of je dan kan zien hoeveel je nog op je account heb staan? ik kan alleen een creditcard toevoegen maar ik zie nergens mijn geld staan op me account
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664...t-Nederlandse-consument-Duitse-Xbox-One.dhtml Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
dus als ik nu nog geld toevoeg aan mijn account op mijn 360, gaat dat gewoon over op de xbox one? kun je gewoon inloggen met je NL profiel als je UK gebruikt als land? en gaan je euro's dan over in pond?
daar is het te laat voor, eerst zeggen dat importeren geen probleem is, en dreigen met garantie problemen, stelletje rukkers
ik zie dat mijn fifa 14 het goed dat alleen hij heeft mijn season ticket niet meegenomen. Hoe kan dat nou weer. zou dat echt regio gebonden zijn. Dat is wel fucked up dan
Ik dacht ik ga lekker weer de creditcard koppelen aan mijn account maar kan geen aankopen doen op Ierse Marketplace, moet daar weer een creditcard toevoegen maar dan met een Iers adres???? Weet iemand hoe ik Batllefield 4 betaald krijg?
Dom artikel, krant kalkt een aantal algemene uitspraken over, maar weet eigenlijk niet waar ze over praten.
Voor de lucky ones die hem vandaag al hebben ff een vraagje. Had begrepen dat het niet zo is maar vraag t toch kan je in 360 party's ?