Ik snap niet hoe het werkt met die MS punten inwisselen enzo op de Xbox One. Ik wil eigenlijk Forza 5 van de store downloaden maar ik durf geen 60 Euro aan microsoft punten uit te geven die dalijk niet werken... Ik heb namelijk net een code van 400MSP gekocht via Go2arena.com en krijg deze maar niet geredeemed op de Xbox One of Xbox.com... Ik krijg steeds de volgende melding: SOMETHING WENT WRONG. Ik heb contact opgenomen met microsoft maar die kunnen ook geen oplossing bedenken. Als ik bijvoorbeeld een spel wil gaan kopen via de Xbox One store is er ook alleen maar de optie Credit Card beschikbaar.
Weet niet tot hoe laat UPS levert. Maar heb nog niks gekregen en zal ook wel niet gebeuren. One Day delivery my ass dus.
Season ticket is alleen beschikbaar op x360/ps3. Niet op nextgen. Stond vandaag op de easportsfifa Twitter account. Maar, wat ik wil weten is: kun je je nou normaal inloggen op origin? Bij EA spellen. Ik zag twee klachten hier. Problemen met inloggen ofzo?
Heb je nog een 360? misschien kan je het daar op proberen te redeemen, en vervolgens op je One gebruiken? Hun gamertag lijkt gekoppeld te zijn aan een verkeer origin account.
Ik heb precies hetzelfde. Dat vraag ik mij ook af. Ik heb ook alleen maar de optie voor een creditcard toe te voegen en verder zie ik niks. Heb jij ook ierland als regio ?
Ik zie niks op de twitter staan van EA hoor. zou raar zijn als het niet voor de next gen is. kan me het niet voorstellen
Hoe doen andere het dan? Edit: Microsoft ontraadt Nederlandse consument Duitse Xbox One http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3549694/2013/11/22/Microsoft-ontraadt-Nederlandse-consument-Duitse-Xbox-One.dhtml
Ik ging even kijken in fifa 14 maar als ik dan fifa points wil kopen en ik ga naar de store toe dan kan ik alleen een creditcard toevoegen. Ik zie nergens mijn tegoed staan op me account. wie helpt mij even ermee. Kan toch wel iemand zijn ?
Boris Gamekings @GKBoris Live uit Duitsland! De Xbox Ones zijn uitverkocht! Volgende week komen nieuwe XONE's in de Duitse winkels. Alleen grote ketens... Wat zal het zijn midden in de week of echt richting het weekend. Ik ben daar namelijk volgend weekend en tja dit weekend kan ik niet en dat is nu beter ook zo te zien maar dan zal ik hem volgende week zeker willen halen. En laten we hopen voor de mensen waarbij de One nog onderweg is dat ie snel mag komen en dat hij het doet en mensen die hem al hebben ofcourse veel plezier!
maar op de xbox one console kan je naar settings gaan en daar zie je regio staan. Kan je dat dan niet aanpassen of kan dat inderdaad wat je zeg maar 1x per 3 maanden
Ja ik heb ook Ierland als regio gekozen. Ik kreeg toen ik mijn code wou redeemen op de xbox one en xbox.com wel te zien dat de code zeg maar werkte.. Maar daarna moet je de code nog bevestigen en dan gaat het fout... Krijg meteen de error: SOMETHING WENT WRONG!?!?! Ik heb een tijdje daarna de code nog te proberen te redeemen op de Xbox 360 maar nu werkt de hele code niet meer...