Ik heb dus van regio verwisseld naar de USA maar hij speelt mijn Fifa niet meer af, kom wel in het menu van fifa14 dat hij gaat connecten maar dan schiet hij terug naar de xbox dashboard
Hij start fifa 14 wel op en hij gaat naar het menu dat je gaat connecten met EA en dan kapt hij ermee en ga je terug naar het dashboard\ Van ierland naar USA gedaan
ja ik ga zo kijken in die link maar ik was dus mijn regio aan het aanpassen maar nou doet mijn fifa 14 het niet meer op de USA market. Inmiddels weer teruggezet naar ierland waar ik hem had gedownload maar daar doet hij het ook niet meer
ik heb me xbox one al een keer aan en uit gezet maar hij doet het niet ik ga wel even een paypal toevoegen in die link van jou
Als ik daarheen ga staan er 2 PayPal accounts en 1 Credit Card in de lijst. Maar ik krijg niet de optie om met PayPal te betalen op Xbox One.
Dat is wel raar dan... want bij mij doet die het wel. Na het veranderen van mijn region heb ik hem gerestart.
Ik heb m nog steeds ingepakt staan totdat ik weet wat je het beste kunt doen. Volgens mij USA en Paypal activeren. By the way,iemand überhaupt geprobeerd om locale Netherlands intestellen? (Eigenwijs,see it with your own eyes ) Of wordt zelfs de mogelijkheid niet aangegeven?
Dat is zeker raar dan ik ben nu opnieuw aan het installen. Dat gaf hij aan toen ik naar de store ging van de USA market