Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heeft hij net een Wii U gekocht dan?

:+
    Mercenary heeft een hogere MC rating dan Shadow Fall, dus... :cool:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    13e maand/care :+

Kans zit er dik in. De DS lite en PSP lagen binnen no time stof te happen. Aan de andere kant wil ik nog altijd bepaalde indies spelen. Echter ik heb echt niks met pc gamen. Dus wellicht op de Vita.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Lever 'm in en koop een Wii U :+

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb een ps2, ps3, 360 en straks een ps4 aangesloten. Nog een console is simpelweg niet nodig.

Morgen naar mijn schoonouders toe, onderweg mooi de Vita mee :cool:

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Koop jij zelf eerst eens wat voor je mensen advies gaat geven. :+

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat had ik in het verleden ook met de GBA en DS bv. , maar met de Vita heb ik dit niet. Speel inmiddels meer op de Vita dan op de PS3.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    WiiU :lol:

Met remote play is dat sowieso niet het geval :) En op de Vita blijf je steeds die PS+ games krijgen dus dan ga je toch elke keer wel ff kijken.

Daarnaast zijn er zoveel games die je wellicht gemist heb deze generatie die ook op de VITA zijn dat je die alsnog kunt spelen :)

8. TacticalRealitY

TacticalRealitY Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Vanaf vandaag ook de eigenaar van een Vita\o/ Kan niet wachten om hem uit te proberen:) Had de bundel met de Tearaway voucher besteld. Overigens heb ik ondertussen ook het fysieke exemplaar. Dus mocht er nog iemand interesse hebben in de voucher stuur dan maar even een pm. Dan heb ik ook nog de 2 pre-order bonussen voor je.

9. MilanXS

MilanXS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, geen enkele optie. Ach, ik ben een volwassen jongen nu dus MilanXS -> MilanXL. Helaas heet ik op alle fora en plekken waar ik kom XS, zucht.

Oh. Prijsje?

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    pm gestuurd :)

Hoe zit het met het volume van de Vita. Ik krijg hem niet voorbij een bepaald punt (AVLS?). En hoe kan je de Vita het beste uit zetten?

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De Vita uitzetten? Huh, kan dat?
    :+

Ik heb de Vita nog nooit uitgezet. Behalve noodgedwongen dan.

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    EN als je het wel wilt doen; de aan/uitknop effe inhouden, dan op 'uitzetten' tikken met je vinger.:+

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En AVLS kun je uitzetten via Instellingen > Geluid & Weergave > AVLS

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Gefeliciteerd Tactical Reality en Kevf! Veel plezier ermee!

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je zet hem altijd op standby? Dat gaat ie vanzelf toch? Gravity Rush is erg nice.

Tnx Dr0kz :thumbs:

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, gaat vanzelf als je een tijdje niks doet, of je drukt gewoon op de uit knop.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hij gaat dan in standby tho, dan verbuikt ie nog steeds stroom :+ Als je echt je batterij moet sparen als je bijv op reis bent ofzo zou ik hem wel steeds uitzetten, opstarten duurt ook maar een paar sec.

Zie dat je Gravity Rush aan het spelen bent, toevallig net uitgespeeld! Erg vette game, word later in de game alleen maar beter op, en kleur-rijker :)! Controls waren wel ff wennen trouwens, dat sliden heb ik nog steeds niet onder de knie 8)

Iig hard op weg naar mn eerste plat!

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De stroom wat het verbruikt is dusdanig te verwaarlozen dat ik liever heb dat ik constant binnen 2 seconden terug in de game kan springen, dan dat ik de Vita steeds opnieuw moet aanzetten.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat voor mij iig ook belangrijk is, je moet nooit de batterij helemaal leeg laten raken. Als je dus een dag oid niet speelt dan heb je dat niet door.

Gravity Rush is iig een mooie binnenkomer. Echter bij het starten van het spel zette hij alle downloads stil. Echter sommige downloads waren min of meer dubbel?

Killzone heb ik een code voor ingevoerd maar daarvan leek hij twee versies te downloaden (dat zie je pas in de lijst): een met oa DUT in de naam (Dutch) en de andere met een aantal andere afkortingen zoals TUR. Beide downloafs waren 3.3 GB groot. Ik heb toch niet beide nodig? Ook Uncharted was ie twee keer aan het dowloaden, die leken 100% op elkaar. Vaag.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Misschien wat passes ofzo? Kreeg bij sommige games ook 2-3 extra downloads, dat was dan DLC/OnlinePass. Bij uncharted heb ik gewoon "Uncharted: Golden Abyss" één keer.

Uncharted was tevens de reden dat ik m'n systeem maar op engels heb gezet :lol: was echt weer niet om aan te horen.

En nog ff een bro-tip voor GR: Gravity kick en Gravity Typhoon (wanneer je die unlockt) zo snel mogelijk maxen :) best skills voor te killen en maken van veel bossfights een appeltje-eitje. En dat sliden werkt het best als je je vita verticaal in de breedte houd zeg maar, heb met de gyroscope op max setting en dat de sliding races het makkelijkst gehaald iig.

Laatst bewerkt: 23 nov 2013

Deel Deze Pagina