Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan niet in Nederland nog. Retailers die meedoen zitten alleen de landen waar die uitkomt. En digitaal upgraden kan alleen op PSN voor een of andere reden.

http://blogs.battlefield.com/2013/09/upgrade-to-nextgen/

Laatst bewerkt: 22 nov 2013
  2. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan amazon.com proberen:

http://www.amazon.com/Xbox-Gift-Card-Online-Game/dp/B00F4CFAV8/

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Fifa 14 werkt weer trouwens, heb nu de USA versie van FIfa 14. haha. maar ik kan ook op de xbox360 en xbox one tegelijkertijd inloggen en aan hebben staan :D

4. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nice dus games die je download migreren mee van local? Dat wordt dan cheap games kopen op US Xbox Store.

Sent from my HTC One using Tapatalk

5. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat ze tegelijk aan konden staan was al bekend geloof ik. Maar leuk dat je het hebt geprobeerd ;)

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Zit even te kijken voor de tweede levering zodat ik hem kan halen. Iemand die enig idee heeft waar hij gewoon +-500 is en betrouwbaar? Ik heb de mogelijkheid om te betalen met CC/PayPal én iDeal dus dat is geen probleem.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Aangezien dit het actiefste topic is: iemand al een soort van overzichtje met wat nu de voor/nadelen zijn aan US/UK/Ierland? :)

Komende tijd ga ik bijvoorbeeld Fifa 14/Battlefield 4 en FM5 spelen. Ik ben van plan om Microsoft Points toe te voegen, en stel dat ik een DLC koop wil ik die straks wel kunnen meenemen als ik alles weer naar NL verander. Buiten Fifa 14 ben ik van plan om de spellen gewoon fysiek aan te schaffen. Ik heb momenteel een cc gekoppeld aan mijn account, maar door de microsoft points gewoon via internet te kopen heb ik niet perse een cc gekoppeld nodig.

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Hoe zit het nou met die PayPal account toevoegen op je USA marketplace. Moet je niet alleen je regio veranderen naar USA maar ook je gamertag naar USA regio via Xbox.com ?

9. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht even met me X41 gaming headset van Turtle beach te gamen maar krijg met geen mogelijkheid geluid.
    Ik heb deze via optical out aangesloten, ik had dacht ik wel ergens gelezen dat deze nog niet werkt tot er een patch is, of toch niet?

10. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    voor de mensen die de One hebben, kan iemand een videootje maken van de one werkend icm een settop box/Ziggo etc? Ben wel benieuwd hoe dat er werkend uitziet}:]

11. echites

echites New Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Hoe kan je nou je paypal account toevoegen op je USA marketplace. Ik snap er geen bal van. Moet je nou ook je gamertag van region wijzigen op xbox.com of hoeft dat niet ?. Ik heb nu dus wel die USA marketplace want ik heb mijn region van de console op USA gezet maar moet mijn gamertag dan ook USA zijn om mijn paypal te kunne toevoegen ? Wie helpt mij. wil graag de games kunnen kopen via de marketplace

13. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaa, die heb ik vandaag besteld, fijne dat die hopelijk nog wel op korte termijn leverbaar is...

XOne games krijgen overigens geen hele denderende reviews allemaal.....:{

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dead Rising en forza scoren prima hoor? :)

16. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/DisplayHomePage

Naar die page gaan en inloggen. Ga dan naar Payment en kies voor PayPal. Vul een fake amerikaans adres in en klik op confirm. Als het goed is gaat hij dan naar PayPal. Log in met je account en ga akkoord.

Daarna naar Amerikaanse Xbox.com site gaan en inloggen met je gamertag en dan naar je profiel gaan en dan billing & payment en dan moet je daar je PayPal account kunnen zien. Als je dan ook een game aanklikt en dan op kopen klikt. Dan kan je kiezen tussen betalen met gamerpoints of je PayPal. Als dat zo is dan weet je dat alles goed is gekoppeld.

17. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Ik heb twee belangrijke vragen waar ik nog graag een antwoord op wil hebben.

Een is: waarom zou je ook de locale van je gamertag veranderen? Locale van de console is toch al genoeg?

Twee: ik heb nog een tweede one die ik morgen ook ontvang. Deze is voor mijn broer die nog geen xbox one heeft. Wat is hier de handigste manier voor? Eerst een xbox360 account aanmaken met gold en daarna recoveren op de one? Gaat dat goedkomen met gold...

Graag hulp al vrees ik dat mijn tweede vraag een zeer pittige is. :)

18. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Moet het een bestaand adres zijn of mag je gewoon een verzonnen straatnaam invullen ?

19. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een bestaand New York adres gebruikt. Als je op Google zoekt naar address New York dan vind je er genoeg.

20. b3b4b5b6b7

b3b4b5b6b7 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG bedankt! Dit heeft dus gewerkt. Kan nu eindelijk met PayPal betalen op Xbox One... Ik heb serieus gewoon anderhalf uur in zo'n live chat gezeten van Microsoft. Ik werd de hele tijd maar door verbonden naar een andere afdeling etc...

Deel Deze Pagina