Het Xbox One insteltopic (import)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Molly, 22 nov 2013.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Iemand al een soort van overzichtje met wat nu de voor/nadelen zijn aan US/UK/Ierland?

Komende tijd ga ik bijvoorbeeld Fifa 14/Battlefield 4 en FM5 spelen. Ik ben van plan om Microsoft Points toe te voegen, en stel dat ik een DLC koop wil ik die straks wel kunnen meenemen als ik alles weer naar NL verander. Buiten Fifa 14 ben ik van plan om de spellen gewoon fysiek aan te schaffen. Ik heb momenteel een cc gekoppeld aan mijn account, maar door de microsoft points gewoon via internet te kopen heb ik niet perse een cc gekoppeld nodig.

2. Max_Payne

Max_Payne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dus het is dan voordelig om op USA te zetten met PayPal, is dat makkelijk in te stellen? En was het nou met battlefield dat de seasons pass meegaat naar de one? Want dan koop ik die even op de 360 Marketplace. Volgens mij was het met cod niet toch?

3. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    dit zou ik ook wel willen weten idd

4. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles op UK en koop alles op marketplace van de USA via de pc rn werkt perfect en is goedkoper. Betaal dan met Paypal.

5. ZeroDarkFive

ZeroDarkFive Member

Leuk Bevonden:
    0
    mogguh, goede tip
    ga ik ook proberen, tnx

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik kan nog steeds nergens een sluitend antwoord vinden of je het saldo in je account kunt gebruiken. Kennelijk niet standaard als je bijv. de console region naar USA zet. Maar wat gebeurt er bijvoorbeeld met een Europees land? Of als ik mijn gamertag bijvoorbeeld eerst naar Ierland zet en dan ook de region van de Xbox One op Ierland zet. Is het dan wel mogelijk? Ik heb ruim 80 euro staan, dus ik zou het echt zonde vinden als ik dat kwijt raak (en bovendien zou ik dat niet pikken).

7. ZeroDarkFive

ZeroDarkFive Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is gelukt, dead rising 3 aangeschaft op US marketplace
    kosten totaal 48,48 euro

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kan dat, hmm, interesting. Deze link toch ? Microsoftstore.com ? En verschijnen ze dan automatisch ter download op je one ?

Ik wilde gaan voor locale USA, maar dan ga ik mss ook maar voor UK. Ga denk niet zoveel kopen, maar wil wel ff dat golf spelletje kopen.

Laatst bewerkt: 23 nov 2013
  9. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je niet meer zien waar iemand vandaan komt. Heb nu meerdere potjes gespeeld en de verbinding is perfect. Maar Ghosts zoekt gewoon de beste verbinding die er beschikbaar is. Dus je zal gewoon in EU servers terecht komen.

EDIT: Heb hem dus op USA staan maar als ik nu gebruik wil maken van Xbox Music geeft ie aan dat mijn console op USA is ingesteld en mijn account op Nederland. Dus daar doet hij wel moeilijk mee.

Laatst bewerkt: 23 nov 2013
  10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Unboxing :)

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb jij jouw Gamertag region op USA gezet én je Xbox One region?

12. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je nu belasting betalen over die 60$? of kan je dat ontwijken?

13. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat afhankelijk is van in welke staat je adres ingesteld staat. Zo uit mijn hoofd zijn New Hampshire en Alaska de enige staten in de VS waar geen sales tax betaald hoeft te worden.

14. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    In Montana, Delaware en Oregon betaal je ook geen sales tax

15. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die staat nog op Nederland

16. Dukenl

Dukenl New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen? Ik heb een xbox day one editie, ik zou graag Killer Instinct willen kopen, maar ik weet niet hoe dat kan? Althans ik lees hier zoveel..

Ik heb de console op Engels staan en fifa al geinstalleerd. Ik wil graag KI.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem op SUA ingesteld en wat games gekocht daar ...

18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand het voor elkaar gekregen de xbox 360 aan de xbox 1 te hangen zodat je in party chat van de xbox 360 kan zitten maar toch op de xbox one kan spelen? Heb zelf geen xbox one nog.

Send with Tapatalk HD for Android

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik wilde dat gaan proberen, maar schijnt dat je dan wat meer last hebt van input lag op de 360, dus daarom niet gedaan. Lijkt me anders wel handig om snel tussen de 360 en One te schakelen ....

20. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben zeer benieuwd of iemand dat heeft gedaan, al mijn vrienden blijven voorlopig nog op de 360.

Send with Tapatalk HD for Android

Deel Deze Pagina