Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Maar je kunt dus met geen manier je huidige saldo gebruiken op de Xbox One?
     
  2. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0

    kan dit geen problemen opleveren ? (Paypal)

    [​IMG]
     
  3. Priest88

    Priest88 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten,

    Eerste post hier, Ik heb gister van amazon UK (Vrijdag 4 u in de ochtend) een dispatch mail gekregen voor mijn XB1 + BF4.

    Nu zijn we een dag verder en bij mijn track en trace staat er nogsteeds zending wordt voorbereid door de verzender, in andere woorden postnl heeft het pakketje nog niet binnen.

    Is dit iets om zorgen over te maken of is dit vrij normaal?

    gr

    Luis

    p.s. Nu net ingelogd op de track en trace van Post NL, levertijd nu op 25 nov, nog steeds zonder informatie/zending wordt voorbereid door verzender.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2013
  4. echites

    echites New Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Luis: ik heb hetzelfde hier, ging van vrijdag naar zaterdag en nu naar 25/11. Ik maak me geen zorgen, Amazon.es waar ik had besteld, meldt zelf nog steeds 26/11, dus ik had een eerdere levering raar gevonden. PostNL heeft mijn 3S-code dus al wel uitgegeven, maar zolang de bestelling niet in Amsterdam is, blijft die status over "in voorbereiding" maar staan.

    Wanneer had jij dan exact de bestelling gedaan?
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Als het goed is heb je een estimated delivery date gekregen van Amazon hier staat waar jij je pakket kan verwachten, nu neem ik aan dat je niet de verzendwijze van one day delivery hebt gekozen dus het kan inderdaad een paar dagen duren tot je het binnen hebt.
     
  6. echites

    echites New Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0

    Exact, dat is bij mij het geval en ik verwacht bij Luis eigenlijk hetzelfde.
     
  7. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Al mijn track tracé nummers van Amazon uk en de zijn onvindbaar bij PostNL waar ze door verstuurd worden. Meer mensen daar last van?
     
  8. Priest88

    Priest88 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Amazon zelf geeft aan 23 November te leveren (Terwijl ik standaard delivery gekozen had 2-3 werkdagen) daarom ging ik twijfelen.

    In eerste instantie was de estimate 23-25 November, en na de dispatch mail 23 november.

    Zelf 5 November besteld, maar een upgrade naar day one gekregen van amazon UK.

    Ik had liever UPS als courier gezien, postnl raakt toch wel erg veel kwijt de laatste tijd.

    Dank voor alle reacties.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2013
  9. Stefan-

    Stefan- Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Hadden er hier mensen bij Saturn die controller in de webshopgekocht, ik heb geen verzendsbevestiging ontvangen, jullie wel?
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de controller ook besteld gisteravond om half10 maar ook geen verzendbewijs gehad. Beetje raar. Wat kunnen we daar aan doen?
     
  11. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst 2 weken moeten wachten op GTA5 van saturn
    heb toen wel het spel gekregen voor de webshopprijs toen de release was
    ze hadden netjes de korting terug gestort.

    bij mediamarkt destijds need for speed gekocht,
    duurde ook langer als 2 weken de levering,
    van hun heb ik toen een waardebon van 25 euro extra gekregen.

    maar met andere woorden, de dag 1 levering wat ze beloven klopt niet helemaal, vaak wel.

    maar mijn ervaring is dat het ook weleens goed mis kan gaan,
    bij bol.com heb ik i.p.v. 1 dag, 5 dagen moeten wachten tot de bestelling binnen was.

    ik rij voortaan gewoon naar saturn, die zit hier toch in tilburg.
    en je moet zowiezo bellen waar je besteld hebt, gewoon druk erachter zetten.

    klant is koning
     
  12. Daverman

    Daverman New Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook slechte ervaring met saturn. Vandaar dat ik gister naar de winkel was gegaan om te vragen of ze al producten voor de one hadden. Medewerker vertelde me dat dat nog niet kan omdat de one pas komt in 2014. Toen ik vertelde dat op hun site wel dingen te bestellen zijn keek hij erg verontwaardigd en zei dat dat niet kon kloppen. Zelfde bij mediamarkt trouwens. Wisten ook van niets.
     
  13. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Graag gedaan he jonges... (USA en PayPal gebruiken) hahahah :)

    Geniet ervan Gamers!!
     
  14. Daverman

    Daverman New Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bedankt he:): haha

    Weet je trouwens wel of je straks spellen meeneemt als je van regio wisselt?
     
  15. horst263

    horst263 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer mensen die net als ik op de verzending van Amazon.de wachten?

    "Versand in Kürze", Voraussichtliche Lieferung Samstag 23. November 2013 - Montag 25. November 2013

    Status is sinds gister onveranderd.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zal vandaag wel veranderen in 'Versandt' en dan heb je hem maandag!
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kriebelt wel om toch een launchgame uit de us store te downloaden, hmmmm (dinsdag krijg ik AC4)
     
  18. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Net 3 uur met microsoft US gechat. Zo als het er nu uit ziet krijg ik een nieuwe kinect opgestuurd. Die bij mijn one zat werkte niet.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    3 uur?!?!? Serieus??:eek:

    Waar heb je het over gehad in die 3 uur? Je levensverhaal verteld ofzo?:confused:
     
  20. Priest88

    Priest88 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat een keer met mijn 360 gehad, 5 verschillende supervisors, 10 verschillende voorstellen (waar bijbetalen voor reparatie vaak erbij hoort!) en dan uiteindelijk krijg je iemand die echt wat te zeggen heeft en krijg je zo een nieuwe Xbox of in dit geval een Kinect.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2013

Deel Deze Pagina