Dat downloaden is altijd een gedoe met Sony. WELKE MOET IK HEBBEN?! Spoiler En er was nog meer En dus 2 keer NL.
Ah, heerlijk die nieuwe namen in het Vita topic! Gaat langzaamaan toch goed komen met de Vita. Met die downloads idd op taal letten; rest hoef je dan niet te downloaden. Beetje omslachtig idd dat wel.
"Guess who is playing Tearaway on PS Vita?" Nee De browser is idd niet al te best, die ads van Xbw zijn een nog grotere nachtmerrie dan op je telefoon. Heb nu 3 keer gekeken naar zo'n gameplay filmpje, lijkt me echt verschikkelijk saai met die turn based combat Ik zie de kwaliteit en kan goed begrijpen dat mensen het leuk vinden omdat het zo uitgebreid is maar turn based is een total deal-killer voor mij
Ja wel gekocht, maar ben nog bezig met killzone , denk dat ik dan gravity rush ga spelen, als die dan klaar is kan ik weer wat ruimte op m'n memory kaart maken. Amazon stuurt nog steeds die 32 gig kaart niet op... Sent from my iPhone using Tapatalk
Ah ok, dat wist ik niet, ook als hij niet meer via plus is? Als je hem 1 maal hebt gehaald dan kan je hem ook weer halen zolang je + nog loopt? Sent from my iPhone using Tapatalk
Hoe kun je games volledig verwijderen? Ik heb een paar games verkocht maar als ik het pictogram van die games ingedrukt houd en daarna op verwijderen druk krijg ik de melding: De PS Vita-kaart voor deze applicatie is niet ingevoerd. Het pictogram wordt verwijderd, maar andere data worden niet verwijderd. Hoe kan ik savegames en eventuele dlc verwijderen?
Het is me eigenlijk nooit echt opgevallen dat de camera zo slecht is gepositioneerd. Normaal speel ik nooit echt games die een camera gebruiken, maar Tearaway doet dit toevallig wel. Doordat die aan de rechter zijde zit, kom je niet echt goed of recht in beeld wanneer dit nodig is als je hem gewoon recht voor je houd. Niet dat het verder een obstakel ofzo is, maar toch wel opvallend als je het mij vraagt.
Als ik dat doe en er staat bij de games die ik wil verwijderen niks bij kan ik dan gewoon via het normale menu de pictogrammen verwijderen? Zijn dan de games volledig verwijderd?
Ooo bedoel je dat gewoon in het hoofd menu een icoontje ingedrukt houden, dan kun je verwijdern, verplaatsen of de achtergrond veranderen. Nu we het toch over achtergronden hebben, wat gebruiken jullie allemaal? Heb deze voor games bijv. en deze als lockscreen
Ja. Of kopieer je gewoon over van je PC naar de Vita. Ik heb nu een Bioshock/Elizabeth thema Spoiler Ik heb een geheel Sucker Punch thema gehad. En... ... Ik wissel dus vrij regelmatig. Ik heb ook geprobeerd ingame screens te gebruiken, maar meh... dat was geen succes. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=163051
Wanneer komt Assassin's Creed III: Liberation nou eens op Plus Ik wil 'm graag spelen maar heb geen zin om 'm te kopen.
Volgend jaar komt de HD versie toch uit? Als ze daar alle bugs uit hebben weten te halen kun je daar sowieso beter op wachten.
Dank je Dr0kz Dat gaat zeker lukken. Vind het echt een geweldig apparaat Ik had nog wat vragen: De Vita is me eerste Playstationproduct dus ik heb op mijn Vita een PSN-account aangemaakt. Ik neem aan dat de Vita dan automatisch gekoppeld is aan je account? Dit omdat Sony nu een actie heeft dat nieuwe Vita gebruikers een maand gratis Plus krijgen als ze voor 31 december hun Vita koppelen aan hun account. Meer hoef ik dus niet te doen? Ik laat de Vita in standby staan en heel af en toe knippert het Playstationknopje links onderin blauw. Dit is normaal? Synchronisatie of iets dergelijks? Alvast bedankt