Net mijn Xbox One ontvangen, het lijkt dat de download server al heel wat sneller nu is. Mijn console doet het perfect in ieder geval.
Hoezo zou dat niet kunnen? Ik ben de game nog aan het downloaden dus ik kan je nog geen antwoord geven. Ik moet wel zeggen dat de kinect voice commands voor mij perfect werken tot nu toe.
Ik heb even gebeld en ze hebben dat ding niet eens op voorraad. Pas volgend jaar. Order maar geannuleerd en krijg het geld terug. Beetje jammer maar het is niet anders. Waar kan ik nu wel zo'n controller met charge kit bestellen?
Bijvoorbeeld Amazon.co.uk Ik heb ook alles binnen. Alles is ingesteld nu en ik ben de games aan het installeren en downloaden! Nice!
Hier nog steeds geen console. Rivanov (die voor mij besteld had bij Amazon FR met One day delivery) zei Vrijdag dat opeens de hele order weg was. Hij met support contact opgezocht en die zei gewoon dat die de 21ste verstuurd was uit hun depot en er was geen probleem. Maar geen tracking number gehad en tot nu toen geen console gezien. Ook reageren ze niet op mails ineens waar ze eerst super snel waren.
Amazon.co.uk kan pas aan het einde van dit jaar de controller + play&charge leveren als je nu besteld.
Dan heb ik geluk. Die van mij is gisteren geshipped. Maar goed, ik heb een dooie disc drive.... Dus echt veel geluk heb ik nou ook weer niet.
Ik heb mijne van Microsoftstore DE, op Ebay staan er ook, alleen zijn het niet de officiële. Enkele Play and Charge Twin Pack
Wat een prutsers weer zeg. Ik zeg steeds geen Saturn.nl meer, maar ik blijf er toch steeds intrappen.
probeer http://www.play-asia.com/paOS-14-71-1tt-49-en.html dan heb je hem zeker binnen 2 weken,misschien zelfs korter ligt eraan wat voor verzending je kiest. het komt altijd aan zonder extra taxes, ik heb er al vaak besteld succes 3rd Party Edit nog niet aanwezig
Mijn diskdrive is ook kapot, heb nu alle games terug gestuurd naar amazon.co.uk en de games digitaal gedownload, kan ik toch even vooruit tot ik een nieuwe heb geregeld