Nog een kans dat ik hem ergens op launch kan scoren, zonder pre-order? En die bundels zijn die er ook al vanaf de launch ? Kan ik al ergens de bundel met KZ4, controller + camera pre-orderen ?
Als je geld teveel hebt zou ik gewoon op marktplaats checken. Anders gewoon wachten tot eind dec/begin jan. Dan zullen er waarschijnlijk ook een aantal bundels te koop zijn. Eerste levering is vrijwel overal uitverkocht
Weet iemand hoe dat met regios enzo zit op de PS4. Wil hem eventueel gaan bestellen bij Amazon.de ... Alhoewel, krijg ik natuurlijk een Killzone met groen bloed ...
Ik heb hem 20 juni besteld bij media markt en vorige week omgezet naar de grote bundel die ik kan ophalen op 29 november! Wordt een lange week!
11 juni besteld in de winkel Nedgame, eind juli 50euro aanbetaling gedaan en een a4 papiertje met day one levering mee gekregen. Word inderdaad een lange week wachten, echter heb dan wel lang weekend.
Ja, mits Project Gotham Racing 5 voor de One uit komt. Is de enige exclusieve Microsoft titel die het voor mij waard maakt om de nieuwe Xbox te halen. Al moet ik zeggen dat de Playstation ook weinig exclusieve titels heeft die mij boeien.
Die kreeg ik ook vanmiddag. Sowieso 1 zekerheid. die van MM moet ik nog maar zien of ik hem krijg op 29 november...
De PS4 was eerst alleen door vooraf te betalen te reserveren bij bol.com. Dat is inmiddels niet meer zo. Heb hem dus zojuist gereserveerd met een acceptgiro betaling.