Eerste indruk is goed. Heb nog geen game op disc, maar een blueray (muziek) pakte hij prima, dus dat lijkt em ook in order. Toch twee games in de US store gekocht, Forza 5 en Powerstar Golf. Voice commands is nog een mixed bag, op zich handig, maar omdat ik in de huiskamer zit ga ik dat niet vaak gebruiken denk ik .... Al met al postitief, UI is wennen, maar wel goed. Vind de hele experience van uitpakken tot aan de gang wel erg goed, impressive ...
Leef met je mee. Heb ongeveer het zelfde. Begin september besteld op future-x.de. Zou geleverd worden op 22 november. Kreeg ik mail dat ze niet binnen hadden gehad en dat ik maar geduld moest hebben. Heb nu gelijk een order bij amazon.de gedaan. Heb hem dan igg 13 december. Weet namelijk niet hoelang het bij future x nog gaat duren.
Om 14uur kwam hij binnen vanuit amazone.fr \o/ Alles inmiddels ingesteld en fifa14 heeft zelfs nederlands en met commentaar van Evert ten Napel. Dit had ik niet verwacht, helemaal
Welke regio heb je je Xbox ingesteld dan? Want ik heb in mijn FIFA 14 geen Nederlandse taal. Alleen Engels, Frans en Spaans. Mijn regio staat op USA. Niet dat ik Nederlands mis, want vind dat verschrikkelijk.. maar ben toch benieuwd waar dat verschil in zit.
Lekker dan. Die Xbox die Rivanov besteld had voor mij bij Amazon FR is zonder reden gecancelled en nooit verstuurd. Geeneens een sorry ofzo in het mailtje.
Hoe zat dat nou met die garantie. Zijn de mensen uit Duitsland van microsoft je gewoon niet bereid te helpen als er wat fout gaat met je console? Dat zou wel echt heel slecht nieuws zijn voor ons mocht er wat gebeuren. Hoe moet dat dan?
update van mijn order via amazon.de, nog steeds NIET verzonden..... meteen de eerste en laatste keer geweest om hier iets op de releasedag te bestellen!!!
Bijna het zelfde... Amazon UK staat al sinds Vrijdag ochtend 4u in de ochten op 'in transit'.. nou zou dit best tussen de UK en NL kunnen zijn.. Want het pakket hangt nu ergens tussen Amazon en Post NL in als ik Amazon/Post NL mag geloven. (Vliegtuig/boot?) Maar ja zet dan niet de estimate op 23 November....