[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik lees ook veel negatieve dingen over de drivatars. Ik zag net een filmpje voorbij komen op Tweakers, daar ging de drivatar al beukend over de weg :mad:.
     
  2. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb daar last van als die vrouw verteld over een track, ik heb sowieso last van tikjes en dergelijke. Ik speel met een receiver.

    Wat ik overigens wel minder vind is dat je weinig audio opties heb in forza. Het botsen klinkt veels te hard tegenover het motor geluid. Dat wil ik aanpassen maar kan geen eens......
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Je wordt (op termijn) gelinkt aan drivatars die ongeveer even snel zijn als je zelf bent geloof ik. Dus als je een heel strak rijdende hotlapper bent dan krijg je van die supersnelle tegenstanders tegen je (in theorie), en ben je een wat mindere god, dan krijg je idd dat soort figuren tegenover je... Rara waar de tweakers-coureur bijhoort. ;) ;) (denk ik dan he, heb het filmpje verder niet gezien/kunnen vinden).

    Ik maak me er iig niet zo'n zorgen over. Is ook een lerend en evolutionerend 'ding', denk dat het naarmate de tijd vordert en er meer data beschikbaar komt, ook beter wordt (moet bekennen dat ik FM5 nog niet gespeeld heb, maar ook vooral heel leuke drivatars zie op gameplay-videos online). Véél leuker dan de standaard treintjes die je in FM1-4 ziet!
     
  4. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Word wat op Maple Valley dan, allemaal auto's op hun dak :D


    Sent from beyond.
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat zal de reden zijn dat Maple valley er (nog) niet inzit:9
     
  6. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    :lol:
     
  7. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ow maar ik kijk ook naar andere games, maar forza heb ik altijd met veel plezier gespeeld. Gewoon wat gefrustreerd dat de game op race features lijkt stil te staan, iig dat is dan mijn persoonlijke indruk.
    Heb altijd wel lol gehad in forza cupraces sinds FM2 ofc ;)
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het spel nog toe wel leuk, maar niet geweldig. Het mist wat spektakel en ik vind het grafisch niet overtuigend. Altijd weer die flauwe championships. Ik vind die nieuwe AI het meest interessante nieuwe punt. En natuurlijk leuk dat Spa Francourchamps er in zit. De uitspraak van die Brit ook...
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hoe groot is het grafische geweld tussen de Xbox 360 en One? Toch wel aardig?
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Aardig veel imo.


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik vind het verschil Significant
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zolang ze dat niet allemaal toevoegen noem ik Forza niet eens meer een RACE-spel...
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    In het voordeel van???
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is toch bij design? Iedereen loopt altijd te beuken in Forza dus die drivatar kopieert dat gewoon. :+

    Ik hoor rampzalige verhalen op internet over de in-game economy met betrekking tot microtransacties. Is het echt zo ernstig dat als je een bak geld over de rand gooit je een flink voordeel hebt?
     
  15. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Turn 10 heeft gewoon een eigen visie van wat zij met hun game doen. Greenawalt gaf niet voor niks aan, dat ze niks zullen toevoegen wat alleen de hardcore sim fans willen, maar als ze iets kunnen toevoegen wat de casual gamer er meer bij haalt dat ze dat niet zullen laten.
    Dus die post is van mij is meer een wishlist en kan me wel voorstellen dat als het een en ander idd ingame komt, ik voor de toffe cupraces wel weer hier ben met de volgende forza ;) Pit strategie bv zie ik niet gebeuren, maar dynamisch weer zou al heel wat extras aan races kunnen geven

    @ hierboven
    zag deze post @ neogaf. Die gaat dus daarover.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2013
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Xbox One natuurlijk.
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Welke verhalen?
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-23-whens-a-free-to-play-game-not-free-to-play

     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoop blabla, volg het niet helemaal. Feit is dat je alle autos gewoon moet kopen. Maar je credits gaan erg hard imo.
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Afhankelijk van de game. Ik vind het bij Ryse het meest opvallend. Forza is wel mooier, maar om nou te zeggen dat het echt een heel mooi spel is, neh. FIFA idem.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina