1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Oaahhhhh vandaag in de Mediamarkt een potje FIFA gedaan op de PS4.
    Ben toch wel verkocht. Die controller is echt stukken beter dan de DS3.
    Zwaar aan het twijfelen om toch maar over te stappen van 360 naar PS4.
    Xbox One ligt wel al voor me klaar in Duitsland.. PS4 moet ik nog wachten..
    Iemand argumenten om me helemaal over te halen? :+
    Weet namelijk nog niet veel van de PS4. Heb dit topic dan ook niet echt goed gevolgd ;)
    Misschien vrijdag even een DS4 kopen en uit testen op mijn PC met battlefield als dat gaat.
     
  2. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    ops verkeerde!
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2013
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Tja niemand kan voor jouw bepalen wat voor jouw de beste keuze is :+

    De PS4 is hardware technisch wel iets sterker en focust zich vooral op games waarbij Xbone vollop voor TV en film entertainment gaat. Persoonlijk gebruik ik XBMC al en heb ik m'n tv abbo opgezegd dus dat is sowieso al niet heel intressant, daarnaast blijkt wel uit de afgelopen generatie dat maar een fractie van de geadverteerde functies maar in Nederland beschikbaar komen.

    Dan is er nog Kinect, een super 1080p cam die je door je hele huiskamer kan volgen, een gigantische aanslag op je privacy want al je gegevens, ritmes en gewoontes worden opgeslagen en verwerkt tot een profiel en verkocht aan advertentie bedrijven. De stap naar NSA en zelfs het nederlandse AIVD is dan ook wel heel gemakkelijk gemaakt...Ze stampen dat ding niet door je strot omdat ze voice commands zo hard nodig vinden :mad:
    Zelfs al zou ik een gigantische betonnen plaat voor m'n bakkes hebben en m'n privacy m'n geen hol intresseren zou ik alsnog niet kunnen ontspannen met het idee dat er constant een "open lijn" is naar een gigantisch data verwerkings netwerk...maar dat is wederom persoonlijk.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat laatste stuk kan me echt niks schelen. Al kijken ze naar mijn uitstekende fap technieken. Geniet er maar van..

    Ben eigenlijk alleen aan het twijfelen over de controller. Die zal ik dus zelf even moeten testen.
    Ben tegenwoordig ook meer fan van avonturen/puzzel games en volgens mij biedt Playstation hier meer in.

    Is Knack trouwens gratis voor PS Plus leden?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nope. En gezien Plus titels een minimale Metacritic rating moeten hebben zal ie dat ook niet worden. :+
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Mwoah, zo strikt zal het allemaal niet zijn. Knack komt heus wel in PS Plus. Ik had van Plus ook dat Double Dragon spel, die had ook allemaal 3-en en 4-en. Zo zullen er wel meer voorbeelden zijn. Voor de Vita heb ik vorig jaar ook de grootste rommel gespeeld via Plus.
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat het helemaal niet komt. Maar als ze zich aan hun eigen regels zouden houden... :+
     
  9. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    ik kan niet meer wachten 8)
     
  10. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga in maart naar Amerika en zit er aan te denken om daar de PS4 te halen (scheelt bijna € 100). Weet iemand of het mogelijk is hier een Amerikaanse PS4 te gebruiken of zit je vast aan regiocodes of iets dergelijks?
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    PS4 is regiovrij, maar houd wel rekening met ander stroomvoltage.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    De blu-ray speler is region locked toch?
     
  13. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    goede morgen
    hoe koop je n dlc op de ps4? ik las gisteren dat op de xbox0ne alleen met cc betaald kan worden maar hoe zit dat met de ps4?
    en kan de ps4 nou wel of niet 3d blu ray afspelen?
     
  14. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Xbox one kan alleen nog met cc vanwege hij hier in NL nog niet te koop is. Ps4 dlc koop je in de store met ideal, of vouchers die je in de winkel kan kopen, je kan ook met paypal.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    CC kan juist niet op de One. Omdat je kaart uit hetzelfde land moet komen waar je locale op staat. Paypal werkt wel gewoon. :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hopelijk werkt het op de PS4 wel dat ik passend kan betalen. iDeal werkte opde PS3 voor geen meter.
     
  17. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Haha kan ook :p maar als je nu dlc zou kopen moet het wel uit dezelfde store komen van het land waar je spel van is toch? Anders herkent de dlc die game niet ofzo.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    DLC is regio vrij. :)
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben benieuwd wanneer er een Infamous Second Son bundel te bestellen is. Dan koop je er gelijk Plus bij en heb je de komende maanden zat te spelen. Rond die tijd zal ook de gratis versie van Driveclub wel op PS Plus verschijnen. Infamous + Driveclub vind ik persoonlijk een stuk attractiever dan Killzone + Knack. Online met Driveclub lijkt me wel lachen, omdat de gratis versie ook mensen aantrekt die normaal geen racegames spelen. Dan is het instapniveau ook niet zo hoog om toch leuke resultaten neer te zetten online.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Had met het verlengen van PSN+ totaal geen probleem.
    Kwam € 45,91 tekort en deze is netjes via iDeal afgeschreven.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2013

Deel Deze Pagina