Ja, maar niet veel hoor. NBA, FIFA, Kinect sports game. Ga naar bing en typ/zeg " Demos " En je kan een paar downloaden.
Hmmm, dat is wel nice dan opzich. Een soort kopie zeg maar. Alleen wacht ik nog wel, liefst tot een versie zonder die Kinect.
Er komt geen versie zonder kinect. De strategy van MS is nu juist dat elke console kinect voor dezelfde user experience. Als je niet van Kinect gamen bent, kun je nog steeds de voice commands en aanvullende besturing bij games gebruiken. En de voice commands zijn echt wel vet. "xbox bing golf" en plop daar staan allerlei golf gerelateerde dingen op mijn scherm, waaronder het golfspelletje dat ik zocht. ERG cool!
Geen last van. Zit nu trouwens F1 te kijken via de One. Echt zonde, want er lijkt wel lag te zitten in het tvsignaal. Alsof ik continu naar een herhalingsshot zit te kijken. Frame by frame..... Twijfel nog over een splitter. Paar tientjes kost een versterkt exemplaar. En dat om alleen xbox, watch tv te kunnen zeggen....?
Voice commands werkt verrassend goed, allen krijg ik het niet voor elkaar om hem aan te krijgen met "xbox on". Tig dialecten geprobeerd, maar helaas. En dat terwijl "xbox turn off" perfect werkt (en ook mijn TV uitzet). Iemand tips ?
Waarschijnlijk staat je One op energysaving? Dan werkt het commando inderdaad niet. Kon je instellen bij de setup. Kan gewijzigd worden in je instellingen
Oke. WTF. Je verliest je savegame van BF4 bij het wijzigen van je regio. Had 'm op USA staan en nu geswitched naar UK en ben dus m'n savegame van BF4 kwijt. Terwijl hij bij Forza 5 m'n progress wel gewoon gehandhaafd blijft. Bug in BF4?
Krijg nu een tweet van iemand dat het puur een BF4 issue is, schijnt ook zo te zijn op de PC. Dat is dan wel een 'opluchting' dat het niet system-wide is. BF4 bevalt verder goed.. graphics zijn okay. Wel hoop jaggies helaas.. Op momenten een prachtgame, maar sommige momenten zijn wat minder fraai.
Zijn er ook technische mensen op het forum die kunnen onderbouwen of dit een hardware of software probleem is? Fijn om te weten of ms dit met updates zou kunnen oplossen.
Flavourlicious en Subram: klasse hoor, duidelijke uitleg, heel veel dank voor jullie moeite! Echt top.
Kan je ook gewoon een 3Vcard voucher in paypal gebruiken? (Visa Prepaid card) Ik heb dus geen CC en heb een paypal zonder dat er een CC aan verbonden zit, en kan er niks mee zonder. Edit: Ah het kan dus wel: https://www.3vcard.nl/help_ac.html?group_id=30 Zal dat morgen eens proberen, koop het dan liever via de marketplace ipv 3 dagen wachten of een 2 uur rit naar Duitse MediaMarkt.