FM4 [Finished] Mini Challenge Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 30 sep 2013.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Je zou zo nog kunne proberen

2. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    ik kom er totaal niet in. Mijn staat vast op moderate of strict. Heb de afgelopen dagen helemaal geen problemen gehad maar zit wel met internet van Telfort en aangezien kpn problemen had heeft telfort dat dan ook. Hopelijk is het tijdelijk en kan ik zondag weer voluit gassen.

3. Potje-Zout

Potje-Zout Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dit ging kort gezegd niet goed.

4. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Bij mij ging het dramatisch slecht.
    In heat 1 wilde het niet lukken, ik had wel wat last van de druk, spanning en klamme handjes van het competitie racen.
    Kon de lijnen niet vinden en de snelheid er niet in krijgen.
    Ik had absoluut niet verwacht om voorin mee te rijden, maar om na 2 rondes al niet meer mee te doen is gewoon slecht.
    Heat 2 was helemaal drama, in de eerste ronde al schade en daarna 3-4 keer op m'n dak gelegen.
    Ik werd dan ook snel op een ronde gezet en de 3 pitstops hebben daar mede aan bijgedragen.

MAAR... Ik vond het wel super leuk!!! :) :) :)
    Wel wil ik Asjemenou, mijn team maat, zeggen dat het me spijt dat ik nauwelijks (of geen?) punten heb kunnen pakken.
    Sorry maat. :mad:

Volgende week zal het vast beter gaan zeggen we dan maar.

Sent from beyond.

5. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Vond het erg netjes gaan hoor! naast de crashes is er over het algemeen prima gereden door iedereen. Dit is verreweg de lastigste baan door de cerbs, en vooral deze reversed variant heeft een aantal lastige stukjes.

6. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Dit was ook een lastig circuit. Echt een vuurdoop. De volgende circuits worden rijfoutjes niet zo zwaar afgestraft.
    Ik kijk echt uit naar Camino Viejo Extreme, dat word echt epic met de MINI's.

7. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Raceverslag:
    Ik was tevreden met mijn eigen race-tempo en voertuigbeheersing in de beide heats tot de roll over op mijn dak in heat 2.
    Concentratie was een fataal momentje weg.
    Verder toch een leuke race-avond gehad, alleen jammer dat ik nog aansluitend een (laatste van drie) nachtdienstje moet draaien.:mad:=(
    De "one flying lap qualifying" is goed bevallen.

Laatst bewerkt: 21 nov 2013
  8. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    1 van mijn mini hartaanval momentjes van heat 2:

[yt]Dl7zKqJEc4M[/yt]

9. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    0:57.xxx op Suzuka, maar ook hier kan hij op z'n dak..

Sent from beyond.

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    En van de miijne!! Vond dat ik er nog goed omheen ging naar omstandigheden;)

11. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Scheelt inderdaad niet veel,,,,denk dat het ook a.s zondag zo is met de v8 supercars in de 1e bocht

12. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Zo dat was wel weer een enerverende Maple Valley. :)

De kwalificatie ging ff mis, in de opwarmronde connectie los tussen stuurwiel en xbox. De Mini in de muur en vervolgens veel schade aan aero en motor. Inderdaad geluk bij ongeluk in de opwarmronde, mijn vliegende ronde resulteerde in een 5e plek.

Synchroon Driften Team Fanta

Bij de vliegende start ff moeten bijremmen om niet bij Loyall erin te knallen daardoor kwam Flavour er meteen voorbij. Achter Flavour blijven hangen die in ronde 5 meteen de pit indook. Op een gegeven moment vloog Renee er voor mij af na een foutje en kwam ik achter Loyall terrecht. Samen hotlappen met hem de pit in. Bij uitkomen pit zat Flavour wel meteen op mijn achterbumper, maar mijn ronde tijden waren uiteindelijk sneller. Menno maakte nog een 360, en kwam later nog achter mij rijden. Maakte ik toch nog ergens |:- een foutje en kwam hij mij toch nog voorbij. 3e plek.

De 2e heat een ander verhaal. In eerste instantie een beetje rustig aangedaan en gekeken wat er voor mij zou gebeuren. Nog even aan synchroon driften gedaan met Ron. Op een gegeven moment weer achter Renee en gaan hotlappen. In ronde 6 ff niet opgelet en op de curbs…….alle aero en motor naar zijn grootje, meteen de pit in. Uiteindleijk nog 5e geworden. Viel me eigenlijk op dat deze keer er relatief “weinig” ongelukken waren. Ten opzichte van andere races op Maple Valley.

Synchroon Springen met een kinderlokkerauto

@ Ron, jij krijgt een hoop punten hoor!,let maar op goed gereden!! maar het beste is dat je het leuk vond! \o/:)_O_, gedl ook voor potje zout!

Cheers. Zondag ben ik er niet :mad::'-(

Laatst bewerkt: 24 nov 2013
  13. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Dan moet freaky echt op tijd aanwezig zijn in de lobby op zondag.;)

14. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    :thumbs:Kinderlokkerauto_O-:lol:8)

Goed begin van de cup\o/

Kwalificatie een tweede tijd en dus tevreden.

Heat 1 een goede start en in bocht 4 Tender voorbij gegaan. Helaas zelf redelijk snel een foutje gemaakt, zodat Tender en Rene voorbij kwamen. Doordat Rene en Tender op hun dak gingen had ik na de pitstops weer de leiding. Door een spin verspeelde ik deze weer en kon ik achter Loyal en Ajemenou aansluiten.
    Gelukkig redelijk vlot Asjemenou kunnen inhalen en de jacht geopend op Loyal.
    In de laatste ronde de aansluiting gevonden en in de laatste snelle bochten naar rechts Loyal kunnen passeren. Al met al genoeg spanning en actie en eindelijk weer een overwinning.

Heat 2 was af en toe vliegende auto's ontwijken en overleven. Uiteindelijk een foutloze Rene niet meer kunnen achterhalen en zo P2 binnen gesleept.

Laatst bewerkt: 21 nov 2013
  15. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Mooie pic. :thumbs:

Valt me nu pas op dat we opéénvolgende nummers hebben. :+

Sent from beyond.

16. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik zal nog dit weekend proberen om de uitslagen te posten.

17. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
  18. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305

Met dank weer aan AZT B Tender voor het Excel Bestand :D !!
    Wanneer jullie graag ook een apart overzichtje willen zien van de tussenstand in Group A & B zou die ook nog gemaakt kunnen worden.​

Laatst bewerkt: 24 nov 2013
  19. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    En waar staat het gopro team! :p

20. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    :confused: Een hoop punten gepakt....
    Als het elke week zo gaat ben ik tevreden.

Sent from beyond.

Deel Deze Pagina