Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Farside

    Farside Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal. Eerste post. Ik heb sinds gister ook een xbox one en wil Forza digitaal aanschaffen met microsoft points (saldo in dit geval). Het bestaande tegoed is wel meegegaan naar ponden (UK locale), maar moet eerst billing info toevoegen als ik Forza wil kopen. Dit moet echter een UK adres zijn en vind het niet zo prettig om een fake adres op te geven. Zou toch denken dat dit alleen voor paypal of CC nodig is en niet met microsoft saldo? Iemand een idee?
     
  2. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Hallo
    Hoe krijg de speech recognition aan de praat bij de one? Zo dat je kan zeggen xbox on enz.? Men kinect werkt wel en ook met gebaren maar als ik zeg xbox komt er niets op of het doet niets hoe stel je dit in?
     
  3. JeroenDV

    JeroenDV New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest ge interesse hebben in Forza.
    Ik heb in men enthousiasme veel teveel games besteld en zou dus Forza wegdoen.
    Heb het aangekocht voor 55euro bij amazon en zou er natuurlijk liefst ook 55euro van krijgen aangezien het splinternieuw is

    Ik ben van Gent dus eventueel afhalen of verzenden kan ook natuurlijk
     
  4. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de week zullen fifa 14, battlefield 4 en need for speed rivals in kleine getalen op voorraad zijn, cod ghosts laat iets langer op zich wachten. Meeste winkels verkopen ze voor adviesprijs van >70 euro, daar doen wij niet aan mee. Maar duur, dat zijn ze zeker!
     
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Probeer het is met een episch Engels accent... EXXXBOXXX ON bijvoorbeeld ;)
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40


    Op 2:37 :+
     
  7. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok het werkt de kinect speech maar niet altijd maarja. Nog eens een vraagje. Kan je al voice messages versturen via xbox one? En werkt de bijgeleverde micro al?
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    1e. Nee, deze optie is nog niet beschikbaar. 2. Ja, werkt perfect zowel volume regelen en mute knop. :) Getest met Gakkie hier op het forum, we zijn alle 2 goed verstaanbaar.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met Wirecard moet je daar gelijk het volledige bedrag opzetten als je iets pre ordered? Of kan je er een beetje opzetten en dan pre orderen. En dan uiteindelijk later het volledige bedrag erop zetten als het bedrijf het geld vanaf haalt?
     
  10. Nibbit88

    Nibbit88 New Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt pas geld afgeschreven als ze de bestelling verzenden. Dus je kunt er nu bij wijze van spreken 5 euro op zetten, je bestelling doen en het restant erop zetten als ze bijna gaan verzenden.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke thanks. Zie net dat ik al een wirecard heb en staat nog 8 euro op. :p
     
  12. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    De microsoftstore.de heeft bij mijn bestelling van afgelopen vrijdag bijna direct het bedrag gereserveerd. Zal store afhankelijk zijn of ze gaan me deze week de console nog toesturen..
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zijn er alleen nog 'kale' consoles te bestellen? Of ook die met Fifa 14 erbij?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die je nu allemaal besteld zullen standaard edities zijn zonder FIFA.
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Okee!
    Wat wel echt triest is zijn van die mensen op marktplaats die de ONE alleen maar hebben gekocht om hem nu voor 800 euro te verkopen... Wel slim, maar ook triest.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoezo triest? Ik vind het triester dat er mensen het ook daadwerkelijk kopen dan :9
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is net als hetzelfde als van die mensen die concertkaartjes opkopen om er profit op te maken. Vind daf hier net hetzelfde.
    Die mensen die dat kopen zijn er waarschijnlijk net een misgelopen door oa mensen die het kopen om het te verkopen op mp.
     
  18. Nibbit88

    Nibbit88 New Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem ze niks kwalijk. Als het had gekund, had ik er ook 2 besteld. Ben helaas niet zo rijk :) .
     
  19. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    *Steekt hand op*

    Er is inderdaad 800 euro geboden op mijn Xbox One (wel incl. spellen). Krankzinnig maar het is zo. :x

    Heb toch besloten om nog even de kat uit de boom te kijken en hem daarom te verkopen. Leuk apparaat maar stiekem toch mijn twijfels of ik niet voor een PS4 moet gaan. :mad:
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geef hem aan mij dan. :+
     

Deel Deze Pagina