Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zo he, head first uit bed geknald of genetisch altijd zo aardig ? :x

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Nee, Reckuuza kan er gewoon niet tegen dat er mensen zijn die deze game wél vet vinden :lol:

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Reckuuza is een beetje dom.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Het water in Black Flag is prima (wat ik al zei). Maar puur naar het water gekeken is het water in GTA V imo mooier en had ik stiekem willen zien hoe Black Flag er met dat water eruit zou hebben gezien, wat ik dus doelde met m'n post (beide games kan je overigens totaal niet met elkaar vergelijken natuurlijk, behalve het feit dat het beide free roam titels zijn).
    @ Pepzi, ik heb de game nog steeds niet weggelegd. Toegegeven, hij wordt beter en beter. Klim- en klauteren zit er bij vlagen nog steeds in, en sommige steden/gebieden zijn toch wel prachtig vormgegeven. Maar goed, sommige gameplay blijft repetitief, wat je zelf ook al in je review hebt aangegeven.
    @Jorrie, post nou toch eens een keer iets nuttigs vent. :emo:

Laatst bewerkt: 15 nov 2013
  5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ik heb hem uiteindelijk verkocht, verhaal en missies konden me op een gegeven moment niet meer boeien. Zat in act vier ofzo, echt gigantisch saai. Te water was de game bruut, maar overgrote gedeelte was het toch weer saaie en vooral slechte gameplay waar Assassin's Creed nu wel bekend om staat. Beter dan AC3? Zeer zeker. Maar gameplay tehcnisch gezien gewoon nog matig. AC-games zijn de Call of Duty onder action adventure geworden.

Enige reden om nu echt (elk jaar same story) nog ooit een nieuwe AC-game te kopen is als het zich afspeelt in Egypte en dan helemaal volledig vanaf de grond opnieuw gemaakt zal worden. Anders raak ik nooit meer een AC-game aan.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Ik snap je volledig.
    Helaas in mijn geval blijf ik een zwak voor de franchise houden en koop ik die shit toch wel weer. :+ Ik blijf het heerlijk vinden om overal doorheen te rennen, me af en toe te vergapen langs de kustlijnen, en nu met guns gericht te kunnen schieten, e.d. De combat, hoe verouderd dan ook, vind ik nog steeds lekker wegspelen. Games moeten voor mij niet te moeilijk zijn, maar gewoon chill lean backen en die gasten een voor een kapotcounteren blijft vermakelijk. :+
    Na Black Flag ga ik Brotherhood weer helemaal opnieuw doen. Hoe meer ik Black Flag speel, hoe meer zin ik krijg in Brotherhood :+
    Enige waar ik me nu wel nog mateloos aan irriteer is die Abstergo shit.

Laatst bewerkt: 15 nov 2013
  7. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb dit spel op de PS3 gekocht. Nu jeuken mijn handen om te spelen maar ik wil hem eigenlijk ruilen voor de PS4 versie (+20 euro bij game mania) . Ik kan hem ook over 2 weken upgraden voor de PS 4 versie (+10 euro PSstore).

Wie weet raad nu spelen of over 2 weken?

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Nu spelen, want dan hoef je niet te wachten en kun je straks goedkoper upgraden.

?

9. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Trouwens kan je nu wel je save games meenemen van ps 3 naar 4?

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit heb ik al jaren met Ubisoft games. Ik vind het echt een hele matige en saaie dev. De games doen nooit wat spannends.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Watchdogs is Far Cry 3, is AC Serie is Ubisoft Gamecollectie. :+

12. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Shiiit ik heb hem net uitgeepeeld en het was gewoon weer bijna 40 uur dik genieten _O_

Als je het verhaal van Desmond wél volgt dan is dit deel zo ontzettend gaaf en wordt er zo veel uitgelegd.

Anders is Kenway alsnog gewoon een baas :cool:

Ik vind trouwens ook dat ze Blackbeard goed uitgewerkt hebben (iig geloofwaardiger dan in PotC)

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Begonnen met de PS3 versie. Was even wennen. Ik heb maar 3 (De intro tot aan the big city) missies gedaan en beide eerste locaties alle collectibels verzameld. Morgen maar even met missie 4 / sequence 2 of zo in the big city verder!

Laatst bewerkt: 17 nov 2013
  14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    En ik laat deze game natuurlijk weer weken, maanden liggen na de 1e sequence. Hatelijk dat er dan ook nog eens dingen uit AC III in zitten, de kutste game ooit gemaakt. Het komt vanzelf wel, maar dat achtervolgen is zoooooooooooooooooooooo kut. :F:

15. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Inmiddels begonnen aan deze titel op de Xbox One. Grafisch mooi, maar ik ben niet overdonderd. Vermoedelijk omdat het een multiplatform titel is die tevens op de current-gen verscheen ben ik niet omver geblazen. Overigens wel een vraagje: hebben meer mensen er last van dat sommige audio-stukken niet afgemaakt worden? Vaak heb ik het bij een kill, waar geluid bij hoort te zitten, maar waar ik niets hoor.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb deze game op de PC. Iets om tussendoor te doen maar ook gewoon met een Xbox controller aangezien dat veel fijner speelt. Ik vind de game echt geweldig. ben pas op 9% maar de graphics zijn ongelofelijk... althans PC versie. Xbox360 zou ik niet weten. Ik heb er in iedergeval zin in deze game uit te spelen in December als ik wat meer tijd heb

17. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Hij ziet er op Xbox One echt super uit, lijkt net op 1080p zonder AA, maar hij draaid 720p/30fps toch?

Had em ook op de PC, enigste verschil wat ik kan zien is de reflectie van het water.
    Verder ziet die er bijna identiek uit.

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zit nog te twijfelen om deze te halen, maar is de game ook vet (naast de mooie graphics op de ONE)? Ben benieuwd hij hij speelt.

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hij speelt naar mijn mening hetzelfde als alle andere AC games. Alleen vind ik het wel echt vet dat het keer keer met piraten is, brengt toch wat nieuws naar game. En in die boten klimmen, al het water etc het ziet er gewoon vet uit.

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Maar het is nog wel echt AC? Daarmee bedoel ik klimmen / klauteren / assassinations etc.

Deel Deze Pagina