Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja, het is zeker nogsteeds AC. Er is alleen veel toegevoegd. Nu speel je niet alleen in steden maar ook op het water, op schepen, je kan zwemmen etc etc. Maar gameplay, assasinations alles zegt gewoon echt AC.

2. ShadowSaiyan

ShadowSaiyan Member

Leuk Bevonden:
    19
    Volgens mij is dit deel veel beter dan deel 3, of niet? Ik was wel een beetje uitgekeken op AC, vooral toen ik beelden zag van ACIII, dat trok me totaal niet. Zit er toch aan te denken om hem op te pikken voor de PS4...

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Thanks voor de info, ik ga hem even bestellen :D.

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik vind dit deel vetter inderdaad. AC heb ik allemaal gedaan op de laatste naar omdat ik inderdaad dat same old same old moe werd. Het bleef vet maar te weinig verandering. Met Black Flag hebben ze mij weer terug gewonnen.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.943
    Nou dat varen en het verplicht moeten upgraden van je schip komt me af en toe echt de strot uit imo.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zoals bijna de hele serie of niet? Je bent wel aardig negatief over de serie, terwijl AC III de enige reden is waarop je imo echt negatief mag zijn. :+

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond deel I en II echt heel matig. Beide spellen konden mijn aandacht totaal niet vasthouden. Is dit in deel IV beter? Ik moet onderhand echt een keuze gaan maken mbt de game die ik er vrijdag bij haal :+

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Naja Kevf ik ben altijd al wel een AC fan geweest. Moet ook zeggen dat bij het eerste deel ik ook mijn aandacht er niet bij kon houden. Ik ben nu nog niet heel ver op ACBF maar ik vind het echt vet. Het is dezelfde gameplay in een nieuw en imo beter jasje. Veel uitgebreider en mooier. Meer elementen ipv alleen rondlopen etc. Er zit gewoon veel meer in als in de andere AC delen.

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.943
    Ja in elk deel moet je idd varen enzo.

10. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Wel even wennen dat het 30fps is, op mijn laptop draaide ik em 45-70fps.

Maar veel vetter met de controller, speelt makkelijker.

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Klopt, ik speel ook met Xbox 360 controller speelt ideaal. Ik heb zo´n wireless receivertje dus kan draadloos lekker achterover zitten op en spelen haha. Ik draai hem vlekkeloos, eigenlijk niet gekeken naar de fps rate. Toch wel mooi dat ik hem nog hoog kan draaien terwijl mijn PC nu ook alweer bijna 3 jaar oud is.

12. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Was zeker wel een high end PC die tijd?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Alsof dat varen zo erg is man? Dat voegt toch gameplay toe, tsss. 8)

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Naja wat is high end? Het was geen PC voor 3000 euro... Had er 1200 voor neer gelegt. Was een goede aankoop aangezien ik nu nog de spellen vlekkeloos kan draaien op een vrij hoge resolutie. Enige probleem is dat mijn Vid kaart wat ouder word. Werkgeheugen, processor etc kan nog wel paar jaar mee. Vid kaart zal denk ik eind volgend jaar keer vervangen moeten worden.

15. Seh

Seh Guest

nvm

16. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Like! \o/

Maar Tomb Raider is ook baas.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tomb Raider is ook een zwaar relaxte game en je voelt meteen binding met de nieuwe Lara, wat de herstart van de franchise goed zal doen imo.

Maar Mirik: Voel je je wel goed? Post je weer op het XBW forum? Je hebt toch geen koorts ofzo hé? ;) Als dat niet het geval is: Welcome back! \o/

18. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Hoe kom ik bij edwards fleet??? Elke keer als ik in de kapiteins hut naar mij fleet wil, krijg ik een laadscherm voor uplay (ubisoft servers). Inloggen lukt nooit. Als ik in het hoofdmenu wil inloggen bij uplay lukt het ook niet !!!!! Kan nooit verbinding krijgen met de servers!!! Kan iemand mij helpen?????????

19. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    PS: is origineel spel voor de xbox360 en heb de uplay code al ingevoerd!!!!!

20. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Tering hoe groot is deze game wel niet, heb er al 5+ uren inzitten en ben nog maar op 10%.

Je kan echt zoveel dingen doen in dit spel, echt geweldig.

Deel Deze Pagina