Nieuwe maps gereleased met de Xbox One? Heb BF4 next gen even niet gevolgd namelijk omdat ik eerst Forza 5 grijs ga spelen.
Ja, binnenkort nieuwe DLC: Second Assault. Waarbij operation metro, operation firestorm, gulf of oman, etc. terugkomt in een nieuw jasje
Is er toch al? Kwam op de release van de One als je Premium hebt. 3 December komt China Rising. Ook als je Premium hebt. Anders 2 weken later.
Heb nu ook BF4 voor de xbox one. Het spel bevalt me erg goed en vooralsnog ben ik weinig grote bugs tegen gekomen. Heb de USA download versie en geen / weinig last van lag. Wel wordt ik af en toe zonder reden uit een game gegooid. Daarnaast vind ik de graphics toch nog best tegenvallen, wellicht waren mijn verwachtingen te hoog over ''next-gen''. Ondanks de minpunten is het toch een gave game, 32 vs 32 is tof! Voor diegene de willen kunnen mij toevoegen om een potje te spelen. Mijn gamertag is: Neveler
Komen die 4 maps van BF3 ook uit voor de 360? Of alleen op de One? Waarom is het zo ongelooflijk zeldzaam om een goede squad te hebben in conquest?
Eindelijk die verschrikkelijke SP uitgespeeld. Kan ze de game nog patchen? Ben benieuwd naar de MP, maar vermoed dat ik alweer snel de game inlever.
Spec ops class. Dat speelt echt zo tof. Heerlijk met een supressor/Motion balls compleet het enemy team boos maken. Zoveel perfecte flanks. Waar ik gewoon steeds 3/4 gasten had en niemand wist dat ik er was. http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/2/405046981338585536/174263791/
1 klein dingetje uit COD wat ik ook wel in BF zou willen zien meerdere setups die je zelf kan bewaren want ik speel nu voornamelijk recon maar op de ene map wil ik spawn point + T-UGS mee nemen en op de andere C$ + motion balls of een andere variant nou moet je steeds switchen als de game begint want je class klaar maken tussen de rondes in kan ook nog steeds niet en als de rest van je squad dat ook moet doen spawn je laat dus dan doe ik het meestal maar niet
TDM op Paracel Storm vind ik wel heerlijk. Andere game modes niet want vind het saai om tussen al die eilanden te hoppen.
paracel storm speel ik t leifst bijrijder in een chopper of boot verrekte handig om met een stinger en repair tool op het dek van de boot te staan choppers weten niet wat ze overkomt
Paracel storm is idd alleen leuk met een chopper of boot. A en B vasthouden het hele potje kan ook wel leuk zijn als je te voet bent.
Waarom speel jij btw niet op de One? Die had je toch al binnen? Ben erg benieuwd naar Railway en Paracel met 64 spelers
Hij heeft alleen de One zelf niet binnen Binnenkort maar eens TDM checken, heb bijna alleen maar Conquest gedaan
Amazon fr heeft zonder reden mijn order gecancelled. Opeens was de order weg vorige week Woensdag toen heeft Rivanov een mail gestuurd (hij had voor me besteld) alles was goed zeiden ze hij was de 21ste verstuurd maar nooit een trackimg gehad. Vrijdag en Zaterdag niks gehad. Weer een mail gestuurd en toen vertelde ze dat door een fout de order gecancelled was. Kon geeneens een sorry vanaf ofzo.
kutfransen dan maar bij microsoft.de bestellen? die paypal orders zijn achteraf gewoon allemaal uitgeleverd toch?