FM4 [Finished] V8 Supercars Championship + Nascar Sprint Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 6 okt 2013.

1. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Komen er nog mensen vanavond racen? :+:)

2. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Er is 95% kans dat ik a.s zondag gewoon meerij. Het is altijd een traditie bij mij dat ik de Grand Prix van Brazilië kijk en die is ook a.s zondag. Die wil ik altijd heel graag zien, die is rond 7 uur afgelopen volgens mij. Dan kan ik daarna meteen in de lobby aansluiten:)

3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Bijna kon ik a.s zondag niet meedoen.

Kreeg ik vannochtend in de ochtenddienst een last minute berichtje dat ik zondag ipv een ochtenddienst, een avonddienst moest draaien van 15.00 uur tot 23.00 uur.

Gelukkig succesvol onderhandeld met de chef en nu wordt het een 10.00 uur t/m 19.00 uur:D:D\o/

Ben er toch bij:):)

Laatst bewerkt: 23 nov 2013
  4. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Kijk, dat is wel lekker geregeld van jou. Ben ik zondag niet alleen. Ik ben er ook pas vanaf 19:00 denk ik, eerst de Grand Prix van Brazilië afkijken en dan racen

5. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Moet wel eerst ff koken en eten met de kids.

6. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Okee, zal eerlijk zeggen dat ik nog ff aan de bak moet. Denk dat het zwaar gaat tegenvallen met een kater:+Hoop vanavond op succes:thumbs:

7. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Alles boven de 0 (zero) punten is winst:+
    Zou wat zijn geweest als wij alle drie niet konden racen vanavond.

Na de luxueuze maaltijd in de avond gaat de raceknop om.

Laatst bewerkt: 24 nov 2013
  8. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ja dat zou idd wel wat geweest zijn, dure punten die je dan verliest:+

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat voor rondetijden halen jullie ongeveer op Road Atlanta?? Van de week reed ik samen met Asjemenou en Renee, en toen zaten we qua tijden ontzettend dicht bij elkaar! Het is sowieso een relatief korte ronde ((minder dan 90 sec.) dus dan is het vaak sowieso al wat closer.

10. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Klopt dat je ontzettend dicht bij elkaar zit. Je moet echt iets gevonden hebben op deze baan om sneller te zijn. Wordt een spannende race denk ik vanavond

11. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Valt niet mee zeg om te rijden....na 35 rondjes heb ik 1x de tijd gehad die ik wou, de rest zat er flink boven.....

12. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    ik heb weer problemen met mijn experiabox. Hij stond qua NAT op moderate terwijl ik geen instellingen veranderd heb. Na alle instellingen geprobeerd heb aan te passen om het toch werkend te krijgen heb ik mijn router gereset maar nu kom ik er helemaal niet meer in. Iemand ervaring met hoelang je moet wachten voordat je instellingen gereset zijn en je in kan loggen? Lees op de kpn-site wisselend 10 min of 30 min. namelijk en dat hoefde ik hiervoor nooit te wachten om weer te kunnen inloggen.

Inloggen lukt inmiddels weer. Heb ook al even kunnen oefenen met Menno en Witteveen maar daarna heb ik het nog getest en hij staat nog op strict blijkbaar. Kan nu ook geen user created race's joinen. Iemand nog tips?

Edit 2: eindelijk weer gefixt. heb alle poorten handmatig open gezet en upnp uitgeschakeld omdat het toch niet werkt blijkbaar en dmz geopend voor xbox en nu heb ik weer een open NAT.

Laatst bewerkt: 24 nov 2013
  13. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Wat een pech dag...door controllers het kampioenschap verloren denk ik.....|:-|:-
    Kwalificatie ging beroerd, controller gaf iedere keer kleine stuurbewegingen.
    Heat 1 ging wel lekker tot ronde 14. Controller viel toen uit op het rechte stuk|:-|:-
    Heat 2 ging heel moeizaam. Heb op een gegeven moment controller moeten wisselen knalde toen de muur in en race was over....
    Weer een uitvalbeurt, duur puntenverlies alweer|:-|:-
    Nieuwe controller halen en hopen op succes:thumbs:

14. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    EcoBoost. _O_

15. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    \o/Wat een heerlijke race voor EcoBoost!!\o/ Goede zaken kunnen doen in het teamklassement.

Kwalificatie begon goed met P2. Helaas in de shootout al snel dirty, maar toch nog P3 kunnen pakken voor dat extra puntje.

Heat 1 continu voorop gereden met een hijgende Tender in mijn nek. Helaas in de één na laatste ronde een dure fout gemaakt, zodat Tender voorbij kon. Wel erg leuk om weer een zo te moeten vechten.

Ook in heat 2 onder veel druk van Tender gestaan. Uiteindelijk achter Denvan gekomen na de pitstops. Gelukkig verdedigde hij zijn positie niet, waarvoor dank:thumbs: _O_ Een mooie overwinning en een mooie 1 / 2 voor EcoBoost.
    \o/

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    En voor mij een beetje teleurstellende resultaten.

In de Kwalificatie kwam ik niet aan een goed rondje. Telkens 4/6 tienden sneller dan een vroeg rondje om het telkens in sector 2 of 3 weg te gooien.

In Heat 1 begon ik redelijk, vond aansluiting bij Loyall en Coldzero, verloor het door een fout en kwam daarna weer terug. Mijn snelheid was goed en ik kon er voor bij om plek 6 te pakken. En toen viel mijn stuur in de allerlaatste lap uit. In de muur en veel plekken gezakt naar p10.

Heat 2 startte ik vanaf plek 2. Ik kon goed vooraan blijven, dicht achter Witteveen en voor Freaky. Toen pakte ik op het lange rechte stuk veel snelheid en passeerde Witteveen op een mooie manier aan de linkerkant. Maar daardoor zat ik voor bocht 10 (laatste bocht naar links, voor de heuvel) ook links waardoor de snelheid voor de hoek te hoog was. Ik schoof over de baan het gras op en wou voorbij de apex van de bocht naar rechts de baan op, maar hij gleed veel te vroeg al het asfalt op waardoor ik Witteveen behoorlijk afsneed. Excuses daarvoor!!! Met aardig wat schade aan de kont glibberde ik richting weer een p10.

Redelijk slecht zou je dus kunnen zeggen. Gelukkig hebben Divimus en Tender de klap goed kunnen opvangen voor het teams klassement. :)

17. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Heb het zo goed mogelijk opgevangen :+

Kwalificatie ging goed, Plek 6 gekwalificeerd. Heb tot aan het laatste rondje van Denvan op positie 5 gelegen en zat me plan al te bedenken voor de Shout Out. Totdat Denvan in zijn laatste rondje onder m'n tijd duikt. Gelukkig wel dan nog 3 tiende onder de tijd en niet wat lullige duizendste van een seconde.

Heat 1 hoop moeten inleveren omdat het nogal wat duw & trekwerk was in de eerste paar bochten. Daar zonder al te veel tikjes te geven en te krijgen vlekkeloos doorheen gekomen en van geloof ik zowel Witteveen als mij een beetje verkeerd ingeschat waardoor ik redelijk hard de muur in ging. Toen ik de bocht erna door kwam stond ineens Rynq dwars op de baan. Remmen en/of uitwijken haalde ik niet meer en ook kwam ik tegen hem aan. Kon gelukkig dan meteen pitten en toch nog 8ste geworden. Had meer ingezeten.

Heat 2 was voor mij niet zo heel spannend, Paar leuke gevechtjes of eigenlijk meer wat verdedigen. Vooral met ColdZero was dat wel even leuk. Uiteindelijk plek 't zelfde als in de kwalificatie gefinsished plek 6.

18. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
  19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Loyall go's pro??

20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Race van a.s. zondag is de Go Pro GP zegt de O.P.

Laatst bewerkt: 27 nov 2013

Deel Deze Pagina