Wat ik echt een verschil vind is dat je echt voetbal moet spelen.
- bij een hoge bal over de verdediging moet je timen met koppen/wegschieten
- sprintknop heeft weinig impact
- je kan lange ballen / hoge ballen/ normale passes geven die zo echt aan voelen dat je een wow gevoel krijgt als die goed aankomt.
- ballenjongens ook al werkt dit nog niet helemaal perfect
- de kreukels in de shirts
- de herhalingen die lijken alsof je naar een echte wedstrijd aan het kijken bent
- je moet weer skills hebben om te winnen voornamelijk in fut op de 360 kreeg ik elke potje 2 kopballen tegen nu is dit een stuk minder alhoewel die corners me nog steeds irriteren
- je speler in de spits hoeft nu niet meer zo snel te zijn ( v persie is erg goed, terwijl ik ageuro níet veel vind toevoegen)
- de menu's lopen eindelijk chil / soepel
- de spelers bewegen realistisch daarmee bedoel ik hazard beweegt anders dan een yaya toure.
- ik moet het spelletje weer opnieuw leren laatste 2-3 fifa's amper gehad.
- spelers reageren veel sneller
Heb nu een pot of 30 gespeeld en elke wedstrijd kom ik weer nieuwe dingen tegen. Die ik nog nooit gezien heb in een footie.
Waarschijnlijk vergeet ik nog een hele hoop. Echte minpunten heb ik op t moment niet op corners na want bij elke tegendoelpunten die ik krijg heb ik het gevoel daar had ik wat tegen kunnen doen. Misschien over een paar 100 potjes is dit anders maar zover is t nu niet. Ik geniet bij elke game weer. Speel maar is 4 potjes op de one en dan een potje op de 360 je irriteert je gelijk de tyfus ik althans.
Al met al is dit voor mij echt een geweldig spel en het mooiste blijf ik vinden ik speel fifa en kijk voetbal in de snap functie
Klik om te vergroten...