Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    Waar heb je hem besteld dan ?
     
  2. Ricardo1

    Ricardo1 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt. Maar je moet erheen voor een aanbetaling.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    Heb eind oct aanbetaling bij gamestop in duitsland gedaan en ze hebben nog de bundels niet binnen beweren ze waarschijnlijk aankomende vrijdag...maar als aanbetaling is heeft geen nut om dan mee te gaan.
     
  4. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    is er al bekend wat NL gamers moeten doen bij een defecte X1. Kan er nog een krijgen van iemand die em via de microsoft store aangschaft heeft. Ben alleen bang dat die kapot is/gaat. Weet iemand al wat er gedaan moet worden als die defect is
     
  5. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik zag dit op FB voorbij komen op de pagina van Xbox NL

    Vorige week zaterdag mijn nieuwe geïmporteerde Xbox One binnen gekregen. Helaas gister de al bekende hardware problemen tegen gekomen, een bluray drive die herrie maakt. Ticket aangemaakt en er wordt nu een nieuwe xbox naar me opgestuurd tot die tijd kan ik geen games op schijf afspelen dus heeft microsoft me een code toegestuurd zodat ik in de tussentijd een game kan downloaden om te spelen. Microsoft, bedankt !

    Great support of Microsoft Xbox NL Department where I received a free game to play while waiting for my new X1 to be replaced.
     
  6. PAV1CH

    PAV1CH New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0

    Sweet! Ze gaan dus dezelfde service bieden als Microsoft USA
     
  7. prodanie

    prodanie Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ga ik microsoft nl nog eens terug bellen dan. mij is op de 22e verteld dat ze niks voor mij kunnen doen.

    Heb hem nu trouwens wel gefixt door er een paar keer op te slaan maar weet niet hoe lang dat goed blijft gaan.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :lol: _O_

    Ik zou daar heel snel mee stoppen als ik jou was. Ik denk niet dat het de bedoeling is om erop te slaan.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach, het kost maar 500! :+
     
  10. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Net nog gechat met amazon.it.

    Heb daar ook bestelling staan van een gewone xbox. Die word 4 december verzonden. Tijdens chat gaf ze zelf toe dat er verschillende distributiecentrums zijn van amazon. Het kan dus goed zijn dat hij vanuit NL of DE verzonden.
     
  11. Niekess

    Niekess Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf de Day One editie vanuit Italie en bij track en trace zegt hij dat die vanuit Amsterdam komt. Maar misschien dat ze het eerst van distributie naar distributie sturen.

    Had dit een keer eerder met UPC. Een bestelling kwam telkens te vroeg aan thuis dus liet ik het op bedrijf bezorgen. Omdat het bedrijf net iets maar naar het zuiden lag dan mijn huis ging die in de avond naar een andere distributie centrum. |:-
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    hmmm das wel positief. Maar kan iemand van hier ook even dan bevestigen die heeft gebeld dat ze wel gaan helpen.
     
  13. prodanie

    prodanie Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
  14. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    kan je de uitkomst van dit gesprek hier plaatsen? kan me voorstellen dat meer mensen deze vraag beantwoord zien
     
  15. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    Wanneer zou hij volgens amazon geleverd worden? Is het nu uiteindelijk eerder of later geworden?

    Volgens chat word hij niet eerst van distributie naar distributie gezonden.
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Als microsoft garantie geeft bij een geimporteerde x1 dan ga ik er ook een halen. Ben bang als ik er nu een koop en hij gaat defect dat ik dan een erg dure baksteen heb.
     
  17. Niekess

    Niekess Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat nu nog op vandaag voor 20:00. Weet zeker dat dit het niet meer word. Eerder was dit nog 27-28 november maar dat veranderde naar vandaag afgelopen vrijdag. Zal straks nog even kijken en sowieso na 8 uur, dan moeten ze het wel aangepast hebben hoop ik.

    Misschien ook handig om te weten, had zaterdag een 2de controller vanuit Duitsland besteld en die is vandaag wel aangekomen. Kreeg gisterochtend te horen dat die vandaag zou komen en gisteravond rond 11 uur was het pakket ontvangen en geregistreerd bij PostNL.
     
  18. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
  19. PAV1CH

    PAV1CH New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat hetzelfde tijdstip, wat betreft die distributiecentra, bij mij staat er Ferno bij verzending en dat is een plaatsje in het noorden van Italie, dus hij wordt volgens mij wel degelijk vanuit Italie gestuurd.
     
  20. Niekess

    Niekess Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, nu weet ik dus wat Ferno is. :emo: Dacht dat een woord was of dergelijk maar is dus een plaats. In ieder geval, dat staat er bij mij ook..

    Scheelt dat ze daar een vliegveld hebben en de zee niet in de buurt is. Waarschijnlijk dus met vliegtuig onderweg naar Schiphol. Denk dat ie morgen dan ook wel bezorgd wordt. :)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013

Deel Deze Pagina