Ja idd. Was zelfs een van de eerste hier die hem via fr haalden. Iedereen heeft hem gekregen behalve ik. Alles is nu toch uitverkocht? Op zijn vroegst heb je er een rond 9 December bij Amazon.it.
Het is jammer idd. Gewoon slecht ook van Amazon. Maar ach zijn ergere dingen. Dan maar 2 weken later ofzo.
174 kills alweer met de MTAR, echt een lekker wapen. Een 3,4/4x scope er op zetten is niet handig omdat dan de recoil best wel stevig is
Dat is gewoon nutteloos idd. Ding is alleen voor dichtbij. In BF3 gooide ik er gewoon een laser op en hipfire only. Perfect wapen voor als je in een tank zat om die C4 gasten even op te ruimen.
MTAR is ook al SMG ontwikkeld. In het normale leven zul je hier ook zelden (of nooit) een scope op zien omdat het idd nutteloos is.
ik heb de mijne maar 2 keer gebruikt, kwam er vrij snel achter dat mijn gehoor in mijn linkeroor iets minders is dan in mijn rechter. En met een normale 5.1 set merk ik daar niks van maar met een headset leek alles wat uit het center kanaal zou moeten komen dus een beetje van rechts (want een headset heeft natuurlijk geen echte center dus het center kanaal komt gewoon in stereo aan beide kanten). En ik kon daar verder niks aan tunen dus meteen de kast in gegooid Maar heel veel mensen hier vinden het een goed alternatief voor wanneer je de versterker niet open kan gooien maar wel een beetje virtual surround wilt tijdens het gamen
Bij welke winkels kun je ook alweer de xbox360 versie kopen en als je vervolgens later of ooit de xbox one versie koopt korting krijgt?
Nee een paar games. Maar die actie is hier niet in Nederland omdat de One er eigenlijk niet is. Dus doen geen Nederlandse winkels mee.