Ook van mijn arme hart \o/ Dat had ik wel verwacht met duizenden PS4's die bezorgt moet worden. Normaal is PostNL hier altijd tussen 12:00 en 14:00 uur.
Ik ben zo verdomd blij dat ik mijn pre-order heb weggedaan omdat ik zogenaamd vond dat ik geen zin meer had in games. Heerlijk gevoel, ik zie iedereen in spanning afwachten en ik heb dat helemaal niet. Ik wil niet dat orgastische gevoel hebben als je zo'n nieuwe console voor het eerst uitpakt en dan aansluit. Die uber-graphics, die controller, fuck het allemaal. Want ik heb een maand of 2 geleden besloten dat ik geen zin meer had in games. Het deed geen pijn, want de launch was nog wel even weg.
Ik ook , dacht mooi op tijd de PS4 te krijgen en dan lekker naar de MM voor de games. Gelukkig is de MM los tot 22:00 uur
Kijk wel eerst tegen 7:00 in welk tijdsblok de postbode komt en als dat tussen 12:00 en 14:00 is dan draai ik me nog lekker even om. Tegen 10:30 even naar de MM en kijken welke gekkenhuis daar is , mijn games kopen en dan maar wachten op de bezorger. Ondertussen er wel voorzorgen dat er iemand thuis is.
Spijt? Ik wil hem ook heel graag, maar nu kan het helaas even niet. Echter verzacht het de pijn dat er geen interessante launch titels voor mij tussen zitten. Had een Division al uitgekomen, dan zou ik wel een potje balen. Nu heb ik dat niet.
Spijt? Mwoah, valt op zich nog wel mee Om dezelfde reden als jij aangeeft, er is niet echt een game die ik WIL spelen. Ik zou een BF4 of CoD Ghost nooit op de current-gen gekocht hebben, die games speel ik niet. Verder is er niet zo veel.
Hype is na mijn annulering ook helemaal weg, totaal geen interesse in nu. Zit juist naar wat games te kijken die ik misschien nog wil kopen om toch nog te spelen op mijn PS3 en 360. Vrijdag avond wel naar officiƫle launchevent van Sony in Amsterdam voor PS4. Lijkt me wel tof, ben benieuwd. Was ook bij een launchevent van Nintendo met Wii U, maar dat was behoorlijk matig.
Iemand die ik hier blij kan maken met een day one console, of weet je iemand op 't forum? (gewoon de winkelprijs, geen 650+ zoals marktplaats) Ikzelf zie er vanaf, maar m'n pre order staat nog Pm me voor meer info!