Bammmn bol.com heeft emails verstuurd \o/ nu is het dus echt zeker dat ik dayone heb owyeaaaaaah kan echt niet wachten meeeeer.
Kevin Butler = Geweldige reclames waren dat, stuk voor stuk...zo jammer dat die niet meer gedaan worden.
Meh, op een gegeven moment was de lol er af. Ben er niet rouwig om dat ze gestopt zijn. Bart Smit was het? Die kunnen straks een mooie boete tegemoet zien denk ik. lucky bastard
Ze houden wel vaker vast toch. Heb wel eens games gezien hier van mensen die zelfde mail laten zien en dan denken dat de game er volgende dag is, maar dan uiteindelijk gewoon op release
Heb 2 keer gehad dat ik de games paar dagen voor release kreeg(saints row third had ik 1 week voor de release xD) Via bol.com toen besteld. misschien is dit wel weer totaal anders dan consoles.
Dat had ik ook met GTA V via Barsmit. Kreeg op vrijdag zo'n mail en zou volgens track/trace toen op zaterdag komen maar op zaterdag veranderde dit toen naar dinsdag.
Doen ze wel vaker idd.... Maar hoop voor die dragonballz dat het wel degelijk morgen wordt uitgeleverd. Zou wel erg vet zijn
Ik ben eigenlijk wel blij dat die pas vrijdag komt, komende 2 dagen zijn best wel druk en nu heb je nog iets naar uit te kijken. Dragonballz is trouwens niet de enige, op BG zag ik ook al iemand die hem morgen zou moeten krijgen.
Ja was femina ja haha, maar ik denk niet dat ze morgen leveren, zou wel mooi voor jullie zijn natuurlijk. Ach we zien het snel genoeg.