[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Is dat de game voor die anime met die reuzen die ik nog steeds moet beginnen?

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja, attack on titan ;) erg toffe serie!

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Zijn er momenteel eigenlijk nog promotie acties waarbij je middels het registeren van je 3DS een gratis game kunt downloaden o.i.d. ?

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ja, Super Mario 3D Land bij het registreren van een 3DS en een van de volgende games:

Vanaf 27 november pas registreren!

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    En hijs binnen! Alleen Zelda downloaden duurt nogal lang. Volgens mij doen meer mensen dat. ;o

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor de info! Maar het hoeft dus geen 3DS XL te zijn? En het is een kwestie van een 3DS code en een code van 1 van die games registreren waarna je een downloadcode voor Mario 3D land krijgt?

7. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Net toch de Zelda 3ds xl gehaald :) Hij is echt nice. Nu aan het opladen, kan niet wachten om te beginnen.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Zie dat je gelijk een leuk setje games hebt gekocht. Ik hoop dat je nog even wacht met de console registreren tot 27 november? (Toch nog niet gedaan, he? :eek:)

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Yeah, marktplaats :thumbs:

Nee nog niet, wil volgende week Mario 3D world nog gratis krijgen voor het registreren :thumbs: Dus wacht nog even.

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik besluit om mijn 3DS om te ruilen tegen een 3DS XL moet ik dan nog eerst data verzetten ??
    Of staat alles al standaard op de 2GB SD-kaart ??

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Denk dat ik mijn 3DS XL ga verkopen, geweldig ding, leuke games maar ik kom er gewoon niet aan toe. Een handheld erbij nemen onder het mom van als ik niks te doen heb onderweg of thuis, maar ook dan maak ik er totaal geen gebruik van. Geld zou ik lekker kunnen investeren in een PS4.

Witte 3DS XL (juni 2013, alles nog aanwezig, oplader erbij)
    Pokémon X
    Super Mario 3D Land
    Luigi's Mansion 2
    Animal Crossing New Leaf

Kan ik toch wel €200 vragen?
    Eventueel zelfs Fire Emblem en Monster Hunter nog staan op mijn SD-kaart. Als ik simpele gegevens inclusief vrienden weghaal hoef ik dat ding niet eens te formatteren en heb je er nog eens twee games bij. Dan kan ik er nog wat meer voor vragen, €225?

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Mijn ervaring; in totaal zal je meer vangen als je de (fysieke) games los verkoopt.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    €140/€150 3DS XL
    €30 Pokémon X
    €30 Luigi's Mansion 2
    €30 Super Mario 3D World
    €30 Animal Crossing

Lol, dit zijn beetje prijzen die weggaan op Marktplaats. Los inderdaad een stuk beter. 8)

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nintendo producten gaan kwa waarde zelden d'r op achteruit, ik kan me herinneren dat Mario Galaxy jaren voor € 60,- in de winkel lag.

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vervelend ja. Ik zoek Galaxy 1 en 2 nog voor een mooie prijs.

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, Nintendo games blijven duur; voordeel is dan wel dat je een game van een jaar oud ook zelf nog steeds voor een mooie prijs kunt doorverkopen.:)

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik geef je 10,-

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    ...voor wat?:confused:

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Volgens mij is de reden dat Nintendo games altijd zo duur blijven omdat hun target laatste jaren en vooral met de handhelds ook hun doelgroep families zijn. Ouders die voor hun dochter/zoontje een spel kopen gaan niet eerst online zoeken naar de goedkoopste games. Die lopen de Bart Smit binnen en kopen de game voor volledige retail prijs van 60-70 euro.

En doordat hun spul de laatste jaren vrij weinig verkocht worden in vergelijking met Xbox en Playstation en omdat bijna alle nintendo consoles van de laatste jaren zeer makkelijk te hacken waren zonder al te veel moeite, waren de sales te laag om een bepaalde quota te halen en hierdoor blijft de prijs van hun spul hoog tot deze quota gehaald wordt.

Zie het ook maar al te vaak met unpopulaire xbox games die blijven ook mega lang voor launch prijs liggen. Terwijl games als Halo etc vrij snel in prijs zakken.

Deel Deze Pagina