Jawel Die zijn betaalbaar en redelijk groot. Tenminste, zo dacht ik. Voor de mensen die niet 1+ gold per bag willen uitgeven. Blijkbaar is iedereen rijk. Pff,
Vrij zeker dat het geen toxic offshoot is, voordat het toxic event actief is was het volgens mij nog wel een soort van boom dat je zag. En als ik het goed heb waren er geen toxic offshoots in Diessa? Mij kwam het in ieder geval onbekend voor, en die 'do not touch' had ik nog niet eerder gezien. Maar goed, ik kan mij vergissen natuurlijk
Gevonden! en dat voor 8 slots extra. Die 12 slots gaan voor ~36 silver. edit: Hoera, weer een dye gevonden tussen bloemkool.
Jaa!, dat is zo'n ding. Dat is toch geen toxic offshoot in aanbouw toch? Of ben ik echt gek aan het worden?.. (dit laatste is een retorische vraag, gaarne niet antwoorden )
eBay? (geen idee) Niet dat ik er ook maar een seconde aan denk om het te doen, maar denk je dan dat zoiets redelijk wat kan opbrengen dan?
Ik weet wel dat mijn broers GW1 account behoorlijk wat waard was (>500 euro), kwam omdat ie een hoge rang had met PvP
Damn. Bij mij gaat het er bij een RPG/MMO om dat je beter wordt, zelf progressie boeken, hogere levels worden. En mooie outfits hebben Ik snap dus totaal niet waarom iemand honderden euro's zou uitgeven aan een account waardoor je een groot gedeelte van de fun uit een game haalt?
De aantrekkingskracht van deze game is apart. Staat er sinds gisteren een splinternieuwe PS4 voor mijn neus, maar wat start ik op? Juist.