Normaal ben ik ook wel tegen zulke praktijken maar als mensen er gewoon daadwerkelijk 650 euro voor overhebben en zelf met die bedragen aankomen, moet ik hun gewoon wel gelijk geven.
Ik wil net zeggen, is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. En als er mensen zijn die het zelf geen probleem vinden om zoveel extra te betalen voor een Xbox One, dan heb ik ook zeker geen probleem om er zoveel extra voor te ontvangen ! Had mijn Xbox One vrijdag op Marktplaats gezet met bieden vanaf 499. Binnen no time had ik iemand die vanuit Utrecht naar Maastricht kwam gereden om m voor 650 op te halen! Had wellicht ook makkelijk 700 of meer kunnen hebben als ik wat langer gewacht had, maar ik vind 150 euro verdienen meer dan prima.
Ik denk dat het ook met gemakzucht te maken heeft. Want je hoeft het zelf niet te kopen in het buitenland. Voor die 150 euro kan ik wel een paar dagen wachten Het is uiteraad wel een goeie handel als verkoper Als je er 3 a 4 verkoopt heb je voor je zelf een gratis xbox. Vervalt de garantie niet als je een doorverkochte xbox koopt?
hij is echt zo te zien maar ik haal mijn bod weg misschien iemand anders intresse, je weet nu wat hij ervoor wil hebben http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/spelcomputers-xbox/m749888001-xbox-one-te-koop-nieuw-incl-cod-ghosts-1-joystick.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer
Oke maar mensen. Cut to the chase! Waar kan men de Xbox One nu het beste bestellen? En ook het snelst binnen krijgen.. Amazon.de .fr? Heb hier goede verhalen over gehoord vooral dat het distributiecentrum in eindhoven is
Ik ben nu met hem in gesprek. Ik kan hem vanavond ophalen voor €560. Ik kan hem testen en dergelijke. Betrouwbare gozer. Alleen zijn er qua garanties geen verschillen/problemen doordat hij uit Amerika komt?
Als iemand nog een xbox one wil orderen, comtech heeft hem op voorraad. Zie: http://www.comtech.de/Konsolen-und-...rosoft-Xbox-One-Konsole-im-Bundle-mit-FIFA-14
Toch er maar voor gekozen om hem 1 december te bestellen bij Amazon.de/it/fr. Dan is hij min (benzine)geld €60 goedkoper en dan heb ik ook nog eens 24 maanden garantie. Maar voor iedereen die hem zo snel mogelijk wil hebben. Deze jongen is zeer betrouwbaar. Ik wilde hem laten verzenden waarop hij antwoordde dat ik hem ook bij zijn huis kan ophalen zodat ik hem sneller heb en dat ik hem ook meteen kan testen of hij het doet. Hij liet ook al extra foto's zien van bijvoorbeeld zichzelf tijdens het spelen met de Xbox One. Nee, de gozer is echt te vertrouwen en als je een ritje <jouw woonplaats > Groningen ervoor over hebt dan kan je vanavond spelen.
Je zit wel met een garantie probleem totdat de xbox one uit komt in Nederland. Zoals al eerder hier is besproken je kan je garantie halen bij of de winkel van aanschaf of bij Microsoft in een land waar de console verkocht is. Volgens mij stond ook in de support op xbox.com dat de xbox one warranty alleen geld in het land waar deze gekocht is. Je moet een duitse xbox terug sturen naar microsoft.de maar ik meen dat je dan ook een adres in Duitsland moet hebben waar die heen gestuurd kan worden. Ik heb alleen geen flauw benul hoe het zit met garantie bij tweedehands verkoop volgens mij moet je dan terug vallen op de persoon waar je hem gekocht hebt. Ik weet dat ik dit stuk in mijn Wet boek van school heb gelezen maar ik heb echt geen flauw benul meer wat er over stond.
Ik heb gister een Xbox One gekocht met Forza 5 voor 650 euro. De xbox was nog gesealed. Ter plekke opengemaakt en mogen testen. Xbox geeft geen drive problemen dus dat is me al wat waard. Xbox ga ik vanavond registreren. Betaal iets meer maargoed heb geen gezeik met dat ie defect is ofzo ( tot nu toe ). Gisteravond nog ff fifa overkocht van een mede forummer hier dus kan vanavond vooruit
Ik heb net contact gehad met Saturn in Kleef. Daar komt volgende week de X1 binnen met Ghost pakket. EUR 529,00. Ik kon em meteen via mail reserveren. Meteen gedaan ben benieuwd.
Komt er dan al een nieuwe lading vanuit microsoft? Ik rijd dan namelijk misschien ook wel even de grens over..