Damn mensen zijn echt gek op MP man . Ik had voor de gein mijn PS4 op MP gezet en nog geen minuut later krijg ik al biedingen van mensen. Zat gister al een beetje te kijken. Normale PS4's die normaal 400 kosten, gaan gewoon voor 600 weg. Toch niet normaal dat mensen dat ervoor over hebben . Zo kan je gewoon 200 euro winst maken of zelfs nog meer als je een bundel heb.
Als ze de PS4 zo graag willen hebben, waarom hebben ze dan niet in juni gepreorderd? Ik had mijn PS4 order een paar maanden terug al geannuleerd, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Ik denk dat sommige mensen heel rijk gaan worden, want het is zo gouden business. Ik ben het niet eens met die figuren, maar ik kan ze ook weer geen ongelijk geven dat ze het doen. Makkelijk geld verdienen zo.
_0/ Eigenlijk is het ook niet normaal. Natuurlijk kan je er makkelijk winst mee maken, maar eigenlijk is het gewoon belachelijk. Bij mij staat de teller nu op 470
Ga nou niet zo elitair lopen doen dat 200 euro niks is voor je, alsjeblieft ok? Het is een winst van 50% bovenop de aanschafwaarde. Dat is gewoon VEEL. Maar jij bent natuurlijk een eckte G met een vet banksaldo. :')
Waar heb jij het over? Het ging er mij meer om dat ik het zonde vind om je PS4 te verkopen voor ''maar'' 200 euro. Ja, natuurlijk is het veel geld maar zelf zou ik het nooit doen als je ziet dat de ps4 helemaal nergens meer te verkrijgen is.
Tuurlijk wel Niet iedereen hoeft nu per se een nieuwe console. Ik ga zelf sowieso wachten, maar ik had denk ik hetzelfde gedaan met een pre-order hoor. Dan wacht je ff 2 maandjes op de volgende levering.
Er zijn zat mensen die hier hun zak centje mee verdienen tijdens releases. Ik ken iemand die had het ook bij de launch van de PS3 gedaan. Als ik er zelf 1 had gekocht en ik kan er 200 euro winst op maken dan had ik em ook direct verkocht paar maandjes gewacht en ik had em op nieuwe kunnen kopen met 200 euro aan games erbij. Toch mooi mee genomen voor een paar maandjes extra wachten.
zelfde scum wat concertkaarten inpikt en voor het dubbele doorverkoopt zeker, haat aan die mensen met vooruitziende blik
Zelf zou ik het iig niet doen maar begrijp die mensen wel. Krijgen we trouwens ook een 10 euro voucher voor in de PSN store. En een maandje Plus? Kan ik die mooi gebruiken een game te upgraden