Gameplay heeft er wel wat van weg, het is wel op dezelfde template gemaakt Maar het is alsof GTA en Just Cause 2 vergelijkt. Of Mario en Sonic
Ja helaas wel. Die komen denk ik allemaal pas eind 2014 of begin 2015. Maar ja ik wil toch perse meteen een PS4. Ach ja wil toch BF4 halen, alleen wacht ik nog even totdat die crashes voorbij zijn. Lees toch wel veel verhalen daarover.
Microsoft kan beter ophouden met dat hele Games with Gold gedoe. Dit is eerder een schande aan het worden in plaats van positieve PR. Een game waar nog nooit iemand van heeft gehoord en de allereerste GoW, moeten we hierom lachen of huilen?
Dat zegt dus niet zoveel, het kan dus zijn dat het nog geupdate gaat worden en sowieso met de veel nieuws over Shenmue de laatste tijd zal het me nou niet zoveel verbazen. Er is zelfs een conferentie waar Yu Suzuki het over Shenmue gaat hebben met Mark Cerny blijkbaar. Hij heeft zelf: "poo brains" om het gelijk fake te noemen want zo makkelijk is het ook normaal niet om een trademark daar te maken blijkbaar.
Dit maakt mij weer minder hoopvol over Fallout 4 en dat Bethesda een trademark geregisteerd zou hebben. Niets is nog zeker...Shenmue 3 komt niets van.
Ik ben heel benieuwd hoe ze dat gaan invullen. Wel goed nieuws iig, PS+ is echt een bizar goede service.