Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    I know, net weer binnengetrokken. Mijn Vita staan na een paar dagen nu al meer games op dan dat ik in een jaar uitspeel.

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die komen bij het huidige aanbod: Dit is de complete aanbieding als je Plus lid bent. :)

En idd, Vita gekocht en meteen genoeg games voor een jaar ofzo, en elke maand komen er nieuwe bij 8)!

Vaag dat Gold nog steeds zo treurig is, hebben ze een kans om ook maar in de schaduw van PS+ te mogen staan...blijven ze antieke games aanbieden 8)

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wel jammer dat PS+ over het algemeen niet goedkoop wordt aangeboden zoals met Live.

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Bij Intertoys kun je nu voor 38 euro een jaartje PS+ halen :)

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mja, PS+ is puur alleen voor online en gratis games toch/eerdere beta's en shit. Niet zoals bij Xbox Live dat je niet eens een message kon sturen als je silver was. Wacht dan pas met PS+ als ik het ook echt nodig heb bij een online game. Die gratis games heb ik liever niet. :lol:

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik koop vooral XBL voor het online gamen wat altijd goed is geweest. Rest is een extra en verwacht er niet veel van.

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor 37,50 ja, maar is zowat overal uitverkocht. Kom maar door als je er eentje overhebt...

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als ik al niet tot en met 2015 Plus had, wist ik het wel.:)

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Probeer ook toys xl

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het schijnt echter wel dat PS+ in het begin ook maar boutgames gratis had, in dat geval moet MS het gewoon gaan opbouwen. Zeker gezien de service ook naar X1 gaat,dan moeten dat toch enigszins recente titels zijn.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vergeet niet dat gold ook online gaming ondersteuning gaf. PS3 online was gewoon om te janken als je überhaupt kan spelen en je CC gegevens niet op straat lagen. Het aanbod gratis games was idd karig voor gold, maar we vergelijken appels met peren hier. PS+ en XBL gold hebben beide een geheel andere bedoeling gehad. Dat Gold nu ook games geeft is iets extra's.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had het niet beter kunnen zeggen. :)

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717

Nee.

14. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb eerlijk gezegd nooit echt problemen gehad met online gamen op de PS3.

15. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    PS+ bestond dus nog niet bij de release van de PS3. Dus toen het kwam waren er veel games die je kon huren.

Ik ben benieuwd welke titels je de eerste paar maanden kan huren op de PS4. Waarschijnlijk is het gunstiger om eerst een paar maanden te wachten voordat je PS+ activeert op de PS4.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt er alleen aan of je online wilt gamen. Anders moet je het alsnog aanschaffen. :)

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ook niet.
    Veel plezier en zonder problemen Killzone 2 en Uncharted 2 multiplayer gespeeld.:thumbs:

18. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909

Ik ben sinds day one PS+ member. Voordat de Instant Game Collection werd aangekondigd, kregen we vaak PS1 en PS2 games gratis. Geen grote retail titels zoals nu het geval is.

Maar ik vond de oude PS+ ook top.

Heb RE 1 t/m RE3 opnieuw kunnen spelen op de PS3. Heb ook alle Crash Bandicoot delen in mijn downloadlijst; Silent Hill 1, Max Payne 2, Final Fantasy IX en nog veel meer

Nu krijgen we die old skool games niet meer.... :mad:

Je moet ervan houden om old skool games op je PS3 te spelen. Maar ik vond het persoonlijk wel erg leuk !

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Je hebt plus ook nodog om online te gamen.

Enne toen MS met gold games kwam hadden ze hele ruime keus aan games om weg te geven. Dus de vergelijking gaat niet op.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    http://kotaku.com/installing-xbox-o...m_source=Kotaku_Twitter&utm_medium=Socialflow

Laatst bewerkt: 27 nov 2013

Deel Deze Pagina