I know, net weer binnengetrokken. Mijn Vita staan na een paar dagen nu al meer games op dan dat ik in een jaar uitspeel.
Die komen bij het huidige aanbod: Dit is de complete aanbieding als je Plus lid bent. En idd, Vita gekocht en meteen genoeg games voor een jaar ofzo, en elke maand komen er nieuwe bij ! Vaag dat Gold nog steeds zo treurig is, hebben ze een kans om ook maar in de schaduw van PS+ te mogen staan...blijven ze antieke games aanbieden
Mja, PS+ is puur alleen voor online en gratis games toch/eerdere beta's en shit. Niet zoals bij Xbox Live dat je niet eens een message kon sturen als je silver was. Wacht dan pas met PS+ als ik het ook echt nodig heb bij een online game. Die gratis games heb ik liever niet.
Ik koop vooral XBL voor het online gamen wat altijd goed is geweest. Rest is een extra en verwacht er niet veel van.
Het schijnt echter wel dat PS+ in het begin ook maar boutgames gratis had, in dat geval moet MS het gewoon gaan opbouwen. Zeker gezien de service ook naar X1 gaat,dan moeten dat toch enigszins recente titels zijn.
Vergeet niet dat gold ook online gaming ondersteuning gaf. PS3 online was gewoon om te janken als je überhaupt kan spelen en je CC gegevens niet op straat lagen. Het aanbod gratis games was idd karig voor gold, maar we vergelijken appels met peren hier. PS+ en XBL gold hebben beide een geheel andere bedoeling gehad. Dat Gold nu ook games geeft is iets extra's.
PS+ bestond dus nog niet bij de release van de PS3. Dus toen het kwam waren er veel games die je kon huren. Ik ben benieuwd welke titels je de eerste paar maanden kan huren op de PS4. Waarschijnlijk is het gunstiger om eerst een paar maanden te wachten voordat je PS+ activeert op de PS4.
Ik ben sinds day one PS+ member. Voordat de Instant Game Collection werd aangekondigd, kregen we vaak PS1 en PS2 games gratis. Geen grote retail titels zoals nu het geval is. Maar ik vond de oude PS+ ook top. Heb RE 1 t/m RE3 opnieuw kunnen spelen op de PS3. Heb ook alle Crash Bandicoot delen in mijn downloadlijst; Silent Hill 1, Max Payne 2, Final Fantasy IX en nog veel meer Nu krijgen we die old skool games niet meer.... Je moet ervan houden om old skool games op je PS3 te spelen. Maar ik vond het persoonlijk wel erg leuk !
Je hebt plus ook nodog om online te gamen. Enne toen MS met gold games kwam hadden ze hele ruime keus aan games om weg te geven. Dus de vergelijking gaat niet op. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk