Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Tussen nu en 4 weken maximaal. Als ik een beetje mazzel heb is die er ongeveer een week voor de kerst. Ik hoop op zijn minst dat die dan al in Nederland is, want je weet het maar nooit met die kerstdrukte. DHL bezorgd hem. Heb overigens Forza 5 erbij gekocht en Ryse via Zavvi erbij besteld. Die laatste komt denk ik als eerste aan.
     
  2. Hanneshamlap

    Hanneshamlap Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat mij om het feit dat er hier een ontzettend grote groep echte Hollanders zit die een ander niets, maar dan ook niets gunt. Dat tekent Hollanders ontzettend, afgunst in al hun doen en laten. Ik wilde in eerste instantie niets kwijt hier, was blij dat ik er nog een paar had kunnen scoren en dat deel ik graag met medeforumers. Als ik dan de vraag krijg of ik ze verkoop dan reageer ik daar op. Anders had ik toch wel een add gezet in het x-bazaar gedeelte of denk je van niet? Mijn reactie komt voort uit de privé berichten en het gedrag op dit forum dus doe nu alsjeblieft niet of ik de kinderachtigste ben.

    Btw, thanks Olifunf, blij te zien dat sommigen hier nog WEL waardering kunnen uitspreken over andermans ideeën/ acties.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heeft niks met afgunst te maken. Ik geloof (mede door mijn altruïstische persoonlijkheid) dat je ook iets voor anderen kunt doen zonder er zelf beter van de te worden. Het zegt dus niks over afgunst van anderen, maar meer iets over jouw karakter. Denk daar maar eens over na.
     
  4. Hanneshamlap

    Hanneshamlap Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Welkom in de maatschappij. Volgens mij beoefen jij je baan ook niet om anderen er beter van te laten worden maar om zelf te overleven.
     
  5. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2

    je hebt dit goed bedacht en het is mooi uitgevallen voor jou! daar heb ik niets op tegen! maar je hebt dit enkel gedaan om winst te maken, waar ik ook niets op tegen heb! MAAR verklaar jezelf dan niet als GOD en noem ons geen medeforumleden of vrienden of gamers,! gamers gunnen elkaar dat iedereen kan gamen en plezier maken! wat jij doet is mensen uitmelken!

    ik gun jou zeker je winst, maar je bent een afzetter,ik zou eens graag hebben ( niet voor die arme mensen die een console gekocht hebben) dat er eens iemand aan je deur staat met een defecte console! je hebt de mensen uitgezogen en jij hebt verkocht, dus jij moet garantie geven! als die mensen naar MS gaan met een defecte console en ze verklaren dat ze bij jou gekocht te hebben, dan HANG je beste vriend!! en dat gun ik je ook! nu ga ik verder dead rising 3 spelen, ga je goed
     
  6. Hanneshamlap

    Hanneshamlap Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je uit betrouwbare bron verzekeren dat het qua garantie bij mij wel goed zit ;)
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    :lol::lol:
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  8. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    wat een idealisten hier zeg, dit is simpelweg marktwerking! het gaat hier nu over een xbox, dit maak je overal alleen maar mee! hoeveel centjes heeft Bill gates ook alweer op zijn rekening staan? deze ''medegamer'' gunt medegamers schijnbaar ook niks! en zo kan je uiteraard in de ''echte'' wereld ieder bedrijf binnen stappen en als voorbeeld gebruiken.

    Welkom in de grote mensenwereld!
     
  9. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Of je het oplichterij wilt noemen of niet, je bent niet verplicht om bij hem te kopen.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zeiken omdat iemand aan het handelen is, is gewoon jaloezie. Ik noem het slim. En het is eigen risico als je het koopt natuurlijk. Moreel gezeik hier altijd van mensen.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  11. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ok laat mij ook maar de domme vraag stellen waar het antwoord al duidelijk is.

    ik heb pas 20 dec geld voor de one, maar ben bang dat tegen die tijd hij overal alweer uitverkocht is. (kerst:+ )
    ik wilde dus rond die tijd naar duitsland rijden aangezien mijn schoonfamilie in sittard wonen en ik vrij ben en dan toch dichtbij ben.

    iemand een tip hoe ik er dan eentje kan scoren of mss dat iemand weet of je hem kan reserveren voor die datum. liefst dus bij grens van sittard duitsland. zijn daar 4 mm en 1 saturn in de buurt, verder een 2 gamestops.

    heb paypal, cc of cash, auto ook geen probleem.
    liefst haal ik hem gewoon op in een winkel, dus laatste optie is bestellen online.
    graag tips:D
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Moreel gezeik slaat idd nergens op

    maar als je zo'n handeltje opzet hoef je niet te verwachten dat je op een gaming forum veel sympathie krijgt toch

    het is het hetzelfde als die markplaatshandelaars die massaal concertkaarten of voetbalkaarten opkopen en dan de mensen die naast de pot hebben gepist een poot proberen uit te draaien

    mag allemaal als je op die manier een paar centen kan verdienen maar je hoeft van de doelgroep geen applaus te verwachten

    Dan moet je naar een forum voor handelaars gaan , misschien dat die het wel waarderen :+
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Daar ben ik het ook mee eens. Alleen zijn concertkaartjes eenmalig in verkoop. Dus dat is erger dan een Xbone meenemen en hier verkopen.

    Maar ook toen dat filmpje werd gepost dat iemand die ps4 kapot sloeg werd er geroepen dat sommige mensen geen geld hebben maar hij maakt zn nieuwe ps4 stuk. Dat denk ik ook van cmon, grow up. Maar wel elk jaar genaaid worden door halve EA games, knip en plak werk van Activision en casual uitmelk meuk van Ubisoft
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  14. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ach het gaat er mij niet om dat die handelt. Of om hoeveel winst die maakt. Zoals ik al zei, iedereen die wat van hem koopt heeft dat bedrag er zelf voor over.

    Maar ipv blij te zijn met zijn winst, wilt die hier nog ff zijn gelijk halen,is die wanhopig op zoek naar waardering en wilt die nog ff uitdagen door zijn "medeforummembers" echte Hollanders te noemen die een ander niets gunnen.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat console slopen was de eerste keer bij de PS3 echt hilarisch, maar nu staan er bij launch 100 van die filmpjes op youtube dus ik zie nu echt het nut er niet van in

    maar dat moeten ze lekker zelf weten, het is hun eigen geld

    ik pis elk weekend ook genoeg euro's weg dus als iemand er lol in heeft om 400 euro kapot te gooien voor de reacties van moet hij/zij dat lekker zelf weten :+
     
  16. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    dit is de enige juiste reactie! verkoop ze voor mijn part aan 1000 euro, zolang er gekken zijn die ze kopen, waarom dan ook niet!

    maar kom dat hier niet verkondigen op een gamesite, ik heb er gelukkig 1 op de kop kunnen tikken! maar er zijn gamers die de console op 1 of andere manier nog niet hebben en dan kom je hier af met afzet prijzen!
     
  17. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17

    Via mail bestellen bij de Saturn of MM in Duitsland zodat je hem kan ophalen.
     
  18. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    maar kan je dan een datum aangeven wnnr je hem komt ophalen?
     
  19. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb er waarschijnlijk nog een te koop (normale prijs met call of duty ghost) Ik rij zaterdag naar ochtend naar kleve om te kijken of ze nog Xbox One's hebben. Zo ja koop ik die een en zou je eventueel die van mij kunnen overnemen. Ik verpakking en al en ongebruikt. Krijg de mijne 10-11 december via Amazon.de binnen. Ps. m'n vriendin woont in Maastricht dus vlakbij Sittard.
     
  20. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, tja ik wil het liefst eentje in de winkel zelf halen, ga idd voor cod ghost bundle maar wil wel zekerheid hebben dat ik er eentje heb dan. hou me maar op de hoogte of het gelukt is en je er eentje over hebt, maar ook alleen voor dezelfe prijs als in de winkel. 529 :+
    tnx voor de reactie
     

Deel Deze Pagina