Misschien heeft intertoys wel extra weten te regelen, een winkel in Engeland had al de ps4 pre orders per ongeluk geannuleerd. Misschien komen ze daar wel vandaan... Sent from my RM-821_eu_croatia_511 usingmi Tapatalk
Waar zou je het meest kans maken op een winkel exemplaar? Ik neem aan dat bijvoorbeeld de MM of GM in utrecht of de Saturn in Nieuwegein onbegonnen werk zijn.
Ik ga even bij mijn lokale Intertoys kijken, wellicht hebben ze ook die PS+ nog! Project Zer0: Lijkt me sterk, want dat zijn UK modellen met andere stekkers.
Intertoys stuurt zojuist de mails de de deur voor verzending van de PS4. De link van van de week was goud waard!
als de mensen die deze week besteld hebben bij intertoys er morgen 1 krijgen en ik met mijn maanden oude in de winkel reservering bij intertoys niet ben ik very dissapoint
Ik heb helaas nog niets gehoord van intertoys. Alleen de mail van bestelling en dat ik m op de release ontvang. Geen track en trace voor alsnog
Hier ook een mail van Intertoys, en ook van Bart Smit. Bij Intertoys maandag besteld en bij Bart Smit gisteren. Mediamarkt bestelling staat opeens ook op 'verzonden' terwijl ik laat was met bestellen. Waar ik er vorige week nog totaal niet zeker van was dat ik ook maar 1 ps4 zou krijgen, zit ik er morgen met 3 stuks.
Dit gaat nergens over; mensen die deze week bestellen en gewoon een PS4 op day one ontvangen. Heb echt medelijden met de mensen die op de 2e levering van BS en Intertoys zitten te wachten.
Zou leuk zijn als Bol.com ook de bevestiging vroeg stuurt. Kan ik tenminste nog een beetje normaal functioneren op het werk