Ik ben blij voor iedereen die em krijgt maar ik voel me toch wel genaaid... 1. Was al vrij laat waardoor ik bij mijnslimmehuis moest bestellen. Die kregen er uiteindelijk precies 0(!) binnen waardoor ik tot januari zou moeten wachten 2. Toen ik bij Intertoys snel wilde bestellen had ING een storing waardoor ik geen spaargeld naar mijn rekening kon overmaken. Toen dit verholpen was kon je niet meer bestellen. 3. De Bart Smit link werkte, totdat ik bij het iDeal scherm kwam. Hier bleef ie hangen. :/ Gelukkig heb ik er via dit forum toch nog 1 kunnen bemachtigen. ps. Kom maar op met de : Eigen schuld, had je maar in juni bij bol moeten bestellen XD
Indien 2 vrienden van mij geen interesse meer hebben of het geld nu niet kunnen missen gooi ik er 2 op marktplaats of wellicht dat hier mensen nog interesse hebben. Kunnen gewoon opgehaald worden voor 400. Ben wel pas maandag thuis omdat ik morgen naar Londen ga.
Tering net een heel eng telefoontje gehad Lokale Bart Smit waar ik al in juni heb gereserveerd: 'We hebben maar 2 PS4s binnen gekregen, en jij hebt in augustus gereserveerd, dus je valt er net buiten, helaas morgen geen systeem. ' 'Maar ik heb al in juni gereserveerd! Ik heb hier het bonnetje!' 'We bellen je terug'
ik vrees dat telefoontje ook, kut BS en Intertoys webshops ook, waarom gaan die units niet naar de oudere reserveringen
Ik heb de PS4 bij Dixons gereserveerd, en kreeg dit zojuist in de mail: Ach, we wachten het rustig af.. ik ga in ieder geval met plezier jullie berichten lezen morgen..
Net teruggebeld door Bart Smit, ze hebben mijn bonnetje uit juni toch gevonden. Sta nu weer op plaats 1 van de wachtrij, en krijg 1 van hun 2 PS4's. Jezus ik had echt een hartverzakking.
Das snel Ihre Amazon.de Bestellung von "PlayStation 4 - Konsole" wurde versandt! En pas 23 september besteld!
Wow dat zou echt lullig zijn. Vooral omdat ik in andere forums lees dat ze hem gisteren bij bart smit via de webshop hebben besteld en gewoon morgen geleverd krijgen