Online bestel je vanuit het centrale magazijn. Dus stel winkel x krijgt er maar 2 en kunnen maar 2 reserveringen opnemen. Winkel y krijgt e r50 en kunnen 50 reserveringen aannemen. Als er dan ondertussen extra voorraad binnenkomt, staat dit DENK IK geboekt op het centrale magazijn. Ergo, online voorraad, niet fysiek in de winkels. Mijn gok is dat ze een shitload extra units hebben gekregen die niet verdeeld zijn onder de winkels. Dus de winkels behouden de oorspronkelijke hoeveelheid en het magazijn heeft er ineens een bulk voorraad bij.
Lekker, mijn bestelling bij MM heeft 3 verschillende statussen Killzone en FIFA14 zijn verzonden PS4 is verzonden naar magazijn DS4 en BF4 zijn in behandeling Vanavond maar ff bellen of het allemaal wel goed gaat...
Heb ik ook, echter daar onder staat nog dit bij mij: 'Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.'
Dat heb ik met Super Mario 3D World, maar niemand in de hele wereld is daar mee bezig behalve ik Dus ik weet niet of die game nu ergens te koop is, door die kut PS4
Haha is het zo erg bij jouw ja Denk dat ik vanavond enkel wat problemen met inslapen heb omdat je weet dat je wakker word met het bericht dat er PS4s voor je klaar liggen good times!
Echt totaal nergens last van. Natuurlijk heb ik er zin in maar ga me niet opfokken...schiet de tijd niet mee op; gewoon niet (teveel) aan denken. Ik weet dat er morgen mee aan de slag kan: roestig blaiven.
Tip voor de mensen die nog geen PS4 hebben kunnen bestellen. Op Wehkamp.nl staat er nu een PS4 killzone bundel van €500 online. Je moet wel snel zijn. Bundel staat net pas online. Edit... is uitverkocht... Damn ging snel... Heb hem net nog kunnen bestellen. Wil toch liever de bundel hebben !!