Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Drekonai

    Drekonai Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox One Amazon

    X1 net besteld via Amazon.de.

    Wordt tussen 24 en 27 December geleverd.
    Ben heeeeel benieuwd of het allemaal goed gaat.
     
  3. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    Hmm zit te twijfelen of ik ook moet doen. Maatje van me heeft Mediamarkt Achen aan tel gehad hadden daar 1 voor hem klaar liggen. Hij zou deze dan zondag eventueel bij mij langs kunnen brengen. Denk niet dat microsofstore.es eerder is. Of wel?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat denk ik niet. :)
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  6. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    PM
     
  7. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Net contact gehad met MS Duitsland over mijn defecte XB1.
    Ze waren erg behulpzaam en hebben gevraagd of ik een aantal dingen wil proberen, aangezien ik niet thuis ben moet ik dit vanavond even doen.
    Ik kreeg te horen dat als de XB1 gerepareerd moet worden dit gewoon word gedaan door MS Duitsland.
    MAAR eigenlijk zou je een Duits adres moeten hebben werd mij verteld, maar dat er zeker na een oplossing word gezocht als je dat niet hebt.
    Opzich goed nieuws, wat alle theorieën over het niet verlenen van garantie dus van tafel veegt.
    Beter was natuurlijk als hij niet kapot was gegaan...

    Edit: nog een mail ter bevestiging van het tel. contact.

    Bearbeitungsnummer: xxxxxxxxxxxxxx

    Sehr geehrter Herr Mijn Naam,


    vielen Dank, dass Sie den Xbox Support kontaktiert haben. Hiermit sende ich Ihnen die versprochene Email.
    Da ich sicherstellen will, dass die Schwierigkeiten gelöst sind, bitte ich Sie um eine kurze Rückmeldung:


    Ist Ihr Anliegen gelöst, beantworten Sie diese Email bitte mit:
    Problem gelöst
    Ist Ihr Anliegen nicht gelöst und Sie benötigen weitere Hilfestellung innerhalb unserer Supportgrenzen, beantworten Sie diese Email bitte mit:
    (Weiterer) Kontakt erwünscht

    Bitte geben Sie uns nach dem Emailversand 48 Stunden Zeit, um Sie zu kontaktieren.

    Wir bitten um Ihr Verständnis, dass die Bearbeitung Ihres Anliegens am 30.11.2013 abgeschlossen wird, wenn uns keine Antwort vorliegt.

    Wenn ich sicher bin, dass Ihr Anliegen gelöst ist, werde ich Ihnen in einigen Tagen eine Umfrage zukommen lassen. Sollten Sie die 2 Minuten erübrigen können, würde ich mich sehr über ein kurzes Feedback zu unserem Gespräch freuen.


    Mit freundlichen Grüßen,

    Torsten

    Xbox Support






    Sent from beyond.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is goed om te horen met uitzondering van het probleem natuurlijk.
    Dat Duitse adres is natuurlijk ook wel vaag. Wat als je een Duitser bent en je hebt een Xbox gekocht en een jaar later verhuis je naar Nederland ofzo en dan gaat je Xbox kapot. Dan kunnen ze ook niet zeggen. He je hebt geen Duits adres. Daarnaast moeten ze hem dan ook gewoon niet leveren aan het buitenland als ze het gedoe niet willen. :)
     
  9. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat Duitse adres is natuurlijk omdat im met MS Duitsland bel, hun kunnen in Nederland niks.
    Ik begreep wel dat hij, ook al heb ik geen Duits adres, toch naar een oplossing gaat zoeken.


    Sent from beyond.
     
  10. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Je moet inderdaad een Duits adres opgeven, omdat het systeem het van hun nu niet accepteert. Ik moet ook zeggen dat ze heel behulpzaam zijn. Alleen merk je wel dat ze niet echt zijn ingericht (en dat was bekend) op de constructie die wij met z'n allen hebben bedacht. Support was/is echt gericht op de landen waar de One is uitgerold.
     
  11. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Die van jouw is ook stuk?
    Ben jij al geholpen?




    Sent from beyond.
     
  12. timdekkers87

    timdekkers87 New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook bij amazon.de besteld en daar was de levertijd 23-27 december, nu kreeg ik vanmorgen een mail van amazon dat ze de levertijd hadden aangepast naar 10 december! Nu al tevreden over de site ^^
     
  13. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit topic zegt genoeg denk ik. ;)
    Ik ben bezig om het Advanced Exchange Program te activeren. Maar het is een gevalletje 'lange adem'. Maar goed, ik heb 'm rechtstreeks bij Microsoft gekocht. Dus dat is mijn retailer.
     
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik twijfel nog steeds om de One nu te bestellen maar hoe groot is de kans denken jullie dat de NL versie straks andere ( betere ) hardware/upgrades heeft ?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    0,0000001%
    Je denkt toch niet dat ze de landen waar hij nu uit is, keihard naaien door even een betere versie uit te brengen. Think again.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er is wel een nieuwe X1 voor begin 2014 aangekondigd...
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Was dat niet gewoon één of ander vaag gerucht..komt echt niet een totaal nieuwe X1 uit na paar maanden.
    Misschien een apparaat dat naast de Xbox One gaat leven.. soort van uitgeklede versie voor het streamen o.i.d.
     
  18. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Alles wat gaat komen zullen voorlopig gewoon patches zijn, hardware wijzigingen zie ik niet 123 gebeuren.


    Sent from beyond.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Geen idee, zal wel een nieuwe versie zijn. Er was hier ergens een link gepost. Maar MS kennende komen ze met een ander model. 8)
     
  20. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben daar gelukkig niet gevoelig voor. Ik heb het acht jaar volgehouden met de eerste generatie Xbox 360 + 20 HDD.
     

Deel Deze Pagina