ze zei gewoon sorry maar ik heb de levering binnen en je valt net buiten de boot want het zijn er niet genoeg kan zij ook niks aan doen natuurlijk dat de webshop inventaris blijkbaar los staat van de filialen
https://twitter.com/PlayStationNL/statuses/403957807680339968 "Wij verwachten de 2e levering eerder dan de 23/12, maar dat kan mogelijk verschillen per retailer." Dus niet bij Bol bestellen
Haha, sorry! Ik ga morgen 's hier bij de lokale Intertoys kijken met m'n €25 giftcard. Ik ben benieuwd!
De mediamarkt webshop heeft extra PS4's gestuurd gekregen, een aantal orders van de 2e levering zijn dus overgezet naar 1e levering van morgen.
Heb bij de mediamarkt ook het bericht gehad dat mijn bestelling staat op verzonden naar magazijn. Ik verheug mij er nog maar niet op. Dan valt het mee.
Mij is bovenstaande bevestigd door een medewerker van mediamarkt. Ze zij dat ze een nieuwe lijst had gekregen waarop de orders staan die NIET bij de 1e levering geleverd worden. Mijn ordernummer stond daar niet meer op. Ik heb trouwens nog geen mail gekregen met track&trace code of bericht dat pakket klaar gemaakt wordt ofzo. We zullen zien.
Ik ben echt zó benieuwd naar de verkoopcijfers van de PS4 de eerste 24 uur in Europa. Dat ding is niet aan te slepen.