[Algemeen] Lego Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2012.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Edit:

Heb Marvel Super heroes gehaald voor de PS4, mijn eerste lego game na Harry Potter (en die vond ik echt tof)
    Ben zeer zeker benieuwd naar deze game.

Is het nu een open wereld of gedeeltes?

Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Open, vooral los van de missies is het open. Ik zou overigens Lego LOTR eens proberen. Die was als eerste helemaal open en daarmee liep je gewoon naar missies toe en speelde je weer een gebied vrij. Hier heb je ook dergelijke elementen, maar kan zijn dat ze voor de next gen iets veranderd heb. Als dat zo is, dan denk ik eerder iets in verbeteringen, maar veel zal het niet zijn. Open wereld in deze games is heel erg tof, dat heeft Lego LOTR wel bewezen en The Hobbit gaat dat natuurlijk ook doen. Lego HP kon mij eerlijk gezegd niet boeien. Beide geprobeerd, maar vond het nog iets teveel lijken op al die oudere Star Wars games.

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Thanks voor je antwoord!

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld, hij was toch wel weer tof hoor. :)
    Leuke achievements ook, de red bricks waren ook leuk gedaan (ontastbaar zat er een keertje niet bij, maakt het toch leuker)
    Ik merkte wel vaak dat het spel heel glitchy was. Andere lego games liepen weleens vast, maar daar heb ik nu geen problemen mee gehad. Maar vaak klopte er gewoon iets niet, dat je bijvoorbeeld 'in' het dak liep, of dat dingen op de map niet verdwenen (of niet tevoorschijn kwamen). Ik las op internet al dat meer mensen daar last van hadden, en ik heb het spel ook op 99,9% uitgespeeld, ik mis een character, maar ik heb hem wel 115/115. Heel apart. 8) (oh, en ik heb bij de minikits 151/150, waardoor ik eerst niet in de gaten had bij 150/150 dat ik er een miste, ik had bij een level namelijk 11/10)

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, de enige Lego game die geen enkele glitch heeft is Lego City op de Wii U...

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij die andere lego games had ik, behalve wat vastlopers, bijna nergens last van. Wel gek dat het bij die lego games zoveel gebeurd.

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wordt gewoon weinig aandacht aan gegeven door de studio.

Heb eens gelezen dat een tester veel punten had gemeld, maar dat al die punten er gewoon nog allemaal inzaten.

Zolang het de game niet onspeelbaar maakt interesseerd het ze weinig.

Wat dat betreft wel goed dat Nintendo de game ook keurt, en eerder niet op de console uitkomen.

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vraagje,

Ben helemaal nieuw met de lego games.
    En zojuist lord of the rings voor een prikkie aangeschaft.

Maar merk dat ik sommige areas of deuren of whatever nog niet in kan.
    Ik neem aan dat je eerst andere characters moet unlocken?
    Dus kan dat pas bij een 2e playthrough,of kom je later terug naar bepaalde plaatsen?

En is het raadzaam al die lego blokjes te verzamelen?

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet altijd eerst de story levels spelen en naarmate je verder komt (en in de free world) krijg je steeds meer characters met hun eigen kwaliteiten. En daarna kun je de levels vrij spelen en alle dingen verzamelen. (Zoals je inderdaad opmerkte heb je bepaalde characters nodig om bepaalde dingen te kunnen openen en breken)
    Met lego blokjes bedoel je die gele en rode blokken of de studs (muntjes) die overal liggen? Die studs zijn belangrijk, die heb je nodig om de characters en rode blokken te kopen. En bepaalde rode blokken zorgen er weer voor dat het makkelijker en sneller is om studs te verzamelen. :)

Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Met Lego LOTR moet je trouwens ook opletten dat je op een gegeven moment niet verder kan. Dit merk je aan de Eye of Sauron, die je pad blokkeert, zowel bij Frodo zijn groep als Aragorn zijn groep. En wanneer dat het geval is, moet je switchen naar de andere groep. Overigens een sfeer tip van mij: Doe Frodo zijn quest lijn altijd als eerste. Ook in deze Lego game is de lijn van Aragorn het leukste om te spelen en om te zien.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    LEGO Lord Of The Rings is echt super vet. :9 Heerlijk spelletje.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Eens en de wereld is zo vermakelijk. Komt imo het dichtste in de buurt bij wat ik wil hebben in een open wereld RPG van Tolkien zijn meesterwerk. :thumbs:

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860

Deze film en deze game, FOTY en GOTY! :cool:

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860

:D

Benieuwd hoeveel generaties we nog moeten hebben aan consoles voordat we qua graphics richting animatie films gaan. Anyway GOTY en FOTY. Day one. :cool:

15. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of Lego Marvel voor de X1 ook Nederlands te downloaden is?

US Marketplace is die 'English, French, Italian, German, Spanish, Portuguese, Danish'.

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kunt de Demo in ieder geval wel starten in het Nederlands!

(Je krijgt bij het opstarten een land selectie menu)

/Edit: Ik heb het even voor je gecheckt; Het spel is Engels gesproken, met Nederlandse ondertiteling.

Laatst bewerkt: 6 feb 2014
  17. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje voor de toelichting. :)

Dan weet ik even voldoende, wachten op de NL release dan maar voor de kleine.

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm, de game is allang uit, ook in NL; game komt niet met NL gesproken tekst.

19. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de X1?

20. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ja. Je kan 'm overigens al downloaden via de Marketplace van X1. Ongeveer voor 44,- euro.

Deel Deze Pagina