Nachtlaunch? Morgen tien uur at Nedgame voor mij. Personeel is overigens super qua infovoorziening. Ik snap niet dat mensen voor een Bol of Wehkamp gaan
Waarom zou je daar niet voor gaan? Prima levering altijd, acceptgiro betaling en gewoon op de dag van release in huis. Zat jij zelf een paar uur geleden niet nog te vertellen hoe je toch nog zat te stressen? Dat je het uiteindelijk maar na het weekend ging ophalen? Ik snap dan niet waarom je niet voor Bol gaat.
Net al paar uurtjes gespeeld bij een maat van me Erg mooie machine. Hij had meteen NFS, battlefield, Killzone, Knack en AC erbij Ben zelf erg weg van Resogun. Vond Geometry Wars altijd vet, en deze is net zo verslavend En ps4 reageert zo snel. Midden in de game, bam in 1 sec in je homemenu. En store etc is er instantly, net zoals downloaden van spul. En lekker gamen terwijl de game wordt geïnstalleerd. Is enige moment dat de ps4 lawaai heeft als de disc draait bij het installeren. En was goed dat ie meteen een 1.5 tb schijf erin heeft gezet. Hij had meteen al 200gb erop gezet
Zou je willen vragen welke hdd hij heeft gekocht? ben daar benieuwd naar namelijk.... Zit zelf ook met de gedachte om hem meteen te upgraden.
Paar weken geleden op psx sense artikel erover en toen meteen de 1,5tb Hitachi travelstar besteld. Zie link. Niet de fout maken de 2tb te kopen. Die past namelijk niet! Is te dik en past daardoor niet. Deze 1,5 tb is de grootste momenteel en nog betaalbaar. Zou absoluut direct upgraden. Schijnt van die 500gb dat je maar 400gb over houd. Maat van me had net al 200gb erop staan.
Ja stuk of 5 installs, wat ps plus games en wat demo's. Maar ging wel erg snel. Hij was meteen blij dat ie de 500gb eruit had gehaald. Kon ik in m'n ps3 zetten
Niemand bij een nachtlaunch aanwezig om een PS4 te kopen? Of zijn we zo lui geworden van de digitale tijdperk dat we allemaal wachten op onze digitaal geplaatste order? Hehehehe