Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ook alleen de actie en visuele effecten. Al het overige is kut. Elba is zelfs nog beter als Heimdall. 8) 5je voor de twijfel van mij.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Pacific Rim is gewoon dikke actie met robots, als je een subliem verhaal verwacht had, tsja 8).

Ik heb genoten van die film en vooral de prachtige effecten :cool:.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En die wetenschapper? 8)

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Doet hij gewoon dikke actie met robots of prachtige effecten? Begrijpend lezen Yellow, al jaren.

Ja, die twee wetenschappers waren té overdreven en dat was gewoon kut, maar daar gaat het niet om.

5. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Ja vond ik ook, viel heel erg tegen. :mad:

En vraag me af wanneer de Internationale versie uitkomt van The Protector 2. :)

[yt]tDTpzi6StX4[/yt]

Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Star Wars IV: Afgezet na een goed half uur. Ik trek al die overdreven wezens, felgekleurde lasers en robotshit niet. Science fiction is geweldig, maar dit neigt veel te veel naar fantasy. Ook het feit dat al die stomme schepsels nog een soort van kolderiek worden neergezet is hoogst irritant. Precies zoals ik had verwacht en waarom ik er nooit aan begonnen ben.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als je het wat meer een kans zou geven, dan zou je weten dat De Saga en Lore juist veel politieke en religieuze zaken uit ons eigen maatschappij behandeld. ;) Check maar eens wat docu's op YouTube, maar denk dat Willem het wel beter kan uitleggen.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    In Spangas worden ook maatschappelijke zaken behandeld. Blijft een dramatische flutserie.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat een vergelijking ook. 8)

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Yellow, zwijg. En rot op met je bullshit over Star Wars. De film(s) behandelt helemaal geen politieke en religieuze zaken. @Nera: ieder z'n ding, ik vind het fantastisch.

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    En zo is het maar net ;-)

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik moest lachen :D En eens.

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Let Me In
    Best een aardige film, die wel even op gang moet komen, maar toch wel blijft boeien. Dat komt mede omdat je hoopt dat er meer gebeurt dan je uiteindelijk voorgeschoteld krijgt. Het einde had van mij wel anders gemogen. Is nog iets te vaag / open / onmogelijk.

Ecstasy of Order: The Tetris Masters
    Docu over Tetris kampioenschap(pen) (voornamelijk NES versie). Luchtige docu die makkelijk weg kijkt, maar ook niet heel diepgaand is of langer had moeten duren. Zou leuk zijn geweest als ze ook wat meer van de Japanse arcade versies erin hadden gestopt, dat gaat toch een flink stuk sneller.

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Had dan het origineel gekeken, Let the Right One in. Zoveel beter dan deze (niet eens onaardige) remake...

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Wellicht ook nog eens een keer kijken. Die is uit 2008 zie ik, best snel dat ze al een remake ervan hebben.

Waarom werd die meid eigenlijk niet ouder dan 12, maar die man waarmee ze leefde wel. Was hij dan geen vampier, maar hielp hij haar enkel?

16. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Die man was inderdaad geen vampier en gewoon het hulpje ;)

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    American Horror House
    Halverwege gestopt met kijken. Schijnt dat je flink wat op moet hebben, wil je je ermee kunnen vermaken. Had dus nog niet genoeg op. Enkele irritante karakters en clicé stuf, niet bepaald bijzonder of vernieuwend en al met al voor mij niet genoeg om af te kijken.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Elysium
    Huilen. Visuele stijl is echt zeer netjes maar dat is dan ook echt alles. Matige personages waarin vooral Jodie Foster echt lachwekkend slecht was. Buiten dat nergens spannend of überhaupt interessant. Nee, slechter dan ik eigenlijk al had verwacht. 5

:D

Laatst bewerkt: 30 nov 2013
  19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    The Good, the Bad and the Ugly.

Meesterwerk waar ik veel te laat aan begonnen ben.

9.5

Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik moet hem zelfs nog voor het eerst zien, terwijl ik meer verslaafd ben aan de muziek van Meester Ennio.

Bidden tot alles wat ons lief is dat hier geen remake van word gemaakt. :mad:

Deel Deze Pagina