Bij mijn PayPal staat nog steeds 'in behandeling' en ik heb elke link aangedrukt in de e-mail van de bevestiging dat ik hem daar gekocht heb. Deze mail dus:
Om uw bestelling online te volgen: 1. Ga naar de accountpagina en log. 2 Vind uw bestelling in de lijst met orders. 3. Klik op "Origineel weergeven document" op om te controleren of print uw orderbevestiging. 4. Klik op de link om het pakket te volgen om de Nachverfolgungsseite weer de bezorgservice met uw volgnummer. Alles lukt behalve stap 4. Waar de fuck vind ik dit?
Weet iemand waar je een play en chargekit voor de xbox one kan bestellen? en of dat al wel kan? speel nu 2 dagen op mn xbox en batterijen zijn al leeg -_-
Dat is knap. Ik speel een week op m'n Xbox One en m'n batterijen zijn nog lang niet leeg. En gebruik gewoon de batterijen die erbij geleverd zijn.
Ligt ook totaal aan hoe lang je er mee zit te spelen per dag, misschien dat hij de hele 2 dagen hardcore gespeeld heeft? Die van mij is ook sinds eergisteren opgeraakt, ik heb nu een play & charge kit binnen via Amazon.co.uk, lekker prijzig maar goed.
Inderdaad, als je bijvoorbeeld Forza Motorsport 5 constant speelt kan het zo zijn dat het ding zo maar leeg is neem ik aan.
ik laat hem gewoon afleveren bij een kialapunt in belgie vanuit de franse amazon dat is inclusief verzending
FML echt tering... Bezig mijn gegevens in te voeren en druk op de volgende stap.. Uitverkocht.. Amazon.es Even gehoopt dat het ging lukken. . .
Hoe lang duurt het voordat Microsoft ook daadwerkelijk je betaling int via PayPal? Staat bij mij nog steeds 'in behandeling' terwijl ik gisteren al besteld had.
Ik heb 'm vannacht besteld met creditcard, en dat was al binnen 20 minuten afgeschreven. Misschien dat PayPal wat later is.
Nu inderdaad niet meer te koop, goed gedaan Iemand ook enig idee of hij vandaag al verzonden gaat worden? (Ben helemaal niet ongeduldig haha )
Heb hem binnen van MS spanje. Damn die controller is echt een stuk kleiner dan wat ik had verwacht. Ook de console is helemaal niet zo groot.