zat gewoon geen enkel speelbaar potje tussen vanavond behalve de aller eerste wtf is dit ineens met al die lag
He niet zo he. Weet het niet. Het spel loopt gewoon minder lekker dan BF3 ook. Hele console kan levolution ook niet aan volgens mij. Zoals op Hanai gingen die zijkanten omlaag van het gebouw en de fps ging gewoon naar 10fps ofzo. Het is echt tijd voor next gen.
Ik was bij C toen dat gebeurde en het was een slideshow idd, hopen maar dat het op nextgen beter loopt
Ik zie die bug vaak genoemd worden maar weet niet precies wat ze ermee bedoelen. Maar meer stabiliteit, yes pls
In de beta was het nog erger. Daar was echt 50% van de kills een trade. Retail versie is wel wat beter maar door die one shot kill bug gebeurd het dus nog steeds te vaak. Btw waar zijn alle "only in Battlefield" momenten? Had wel wat clips verwacht van de One spelers.
Ooh, kills traden doe ik idd meerdere keren per potje, veel meer dan in BF 3 . Dacht dat dat gewoon de brakke netcode + client side detection was
Hallo, Naast dat BF4 regelmatig crashed op de X1, heb ik ook vaak rare issues wanneer ik een tegenstander neer schiet. Soms zie ik duidelijk dat ik iemand goed raakt, maar heeft deze bijna geen damage. Nu kan het natuurlijk zijn dat ik het voor geen meter kan , maar zijn er meer mensen die dit soort problemen hebben? Groetjes
Netcode is nog niet optimaal idd. Wat je wel kan doen is in de ingame opties "Network smoothing factor" helemaal op 0 zetten.
Binnenkort ook China Rising DLC uit, wil wel graag Premium kopen maar heb ook de itch om Ghosts erbij te kopen. Bedankt voor de tip.
Imo heb ik liever betere hit detection. Dan maar soms iemand zien glitchen over de map. Wat ik niet heel vaak zie.