Ik ben wel eerlijk dat ik zeg dat ik liever thuis wacht op een bestelling Vroeger haalde ik het altijd in de winkel, maar de laatste jaren bestel ik eigenlijk alles (bijna alles dan)
Ik denk dat Wehkamp ook heeft verzonden. Bestelstatus is daar nogal gaar sinds de nieuwe site: Sony - Playstation 4 console Bestelnr. 867-03-303 Besteld: 28 nov 2013 Review dit artikel Aantal: 1 Al in juni besteld wat er ook altijd heeft gestaan en nu staat er ook "review dit artikel bij".
Kreeg deze week allemaal foldertjes binnen, zoals altijd. En in het Intertoys krantje stond gewoon doodleuk, preorder de PS4 nu. Ook dat Killzone pakket, ja...alsof die nog te krijgen is.
Bol.com levering met games en console is onderweg! Wegens prijs een extra controller via de Media Markt geregeld, die ook verzonden is. Zo even de ochtend werken en dan hopen dat de levering vanaf 11.30 uur klopt. Ben namelijk 11.15 uur thuis dus daarvoor wil ik geen postbode zien thuis... Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Lekker hoor. Launch day. Vrije dag vandaag straks om 9 uur richting de nedgame hier in Almere rijden. Heb toch al op 11 juni gepreorderd en heb een normale killzone pakket en daarna los gaan de hele dag met killzone en battlefield 4. Ben als een kind op kerstdag vandaag echt raar want voor de ps3 was ik lang niet zo hyped en dat voor iemand van 29. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
The day of days has arrived. Deze ochtend maar even de stad in om wat extra games op te pikken en kijken of ik dat oplaadstation kan vinden voor de DS4's. Hopelijk vind ik ook ergens nog een rode DS4, moet hem gewoon hebben. En dan tussen 13:00 en 15:00 achter het raam zitten in afwachting van de pakketjespool.
Bijna alles is verzonden. Alleen ac4 ontvang ik later. Ach ik vermaak me ook prima met kz4 en bf4. Ik ga nu klaarzitten voor de postbezorger haha
Zuur voor mensen die hem alleen bij Dixons hebben gepreordered. Zeker als je hoort dat er deze week bij andere winkels nog bestellingen zijn gedaan en die vandaag geleverd worden. Heeft de Dixons er uberhaupt wel gekregen vraag ik me af als je hem al op 22-6 besteld en nog steeds niet ontvangt iOS app werkt hier ook niet automatisch. Android versie wel...
Ik gebruik gewoon de site. Die is blijkbaar gebaseerd op de iOS versie. edit: Bezorger is onderweg. Je rijdt niet snel genoeg, domme bezorger!